gike Geplaatst: 6 juni 2006 Rapport Geplaatst: 6 juni 2006 Hey iedereen, Ik heb een vraagje.Kan iemand me helpen samen met mij een mod te maken dat je met een toets gewoon weg je motor kunt afzetten.Ik bedoel dus niet zoals new vice city 2004 dat als je benzine op is je motor afslaagt.En als iemand me wilt helpen stuur dan alstublieft die programma's door want ben mijn programma's kwijt Alvast bedankt Greetz gike Reageren
Donwell Geplaatst: 6 juni 2006 Rapport Geplaatst: 6 juni 2006 Gaaf idee, je bedoelt dat als je op een bepaalde knop drukt dat je motor dan afslaat? Reageren
ICE-Spirit Geplaatst: 6 juni 2006 Rapport Geplaatst: 6 juni 2006 Ik vind het een toppie-idee!!!!!! Zeer goed bedacht, maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarrrrrrr :$ Ik ben niet echt een modder maar meer een autographer!! Maar ik hoop dat je hoe dan ook dit verwezenlijkt Reageren
Donwell Geplaatst: 9 juni 2006 Rapport Geplaatst: 9 juni 2006 Nou mensen, waar wacht je nog op? Wie kan zoiets maken? Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 9 juni 2006 Rapport Geplaatst: 9 juni 2006 Nou mensen, waar wacht je nog op? Wie kan zoiets maken? He, even een ding duidelijk maken. Als je hier een request post is het niet zo dat iemand het doodleuk even snel maakt. 1. Je moet geduld hebben. 2. Je request moet te doen zijn, en hopen dat er mensen zijn die dit kunnen. Dus ik denk dat je eerst kunt beginnen met het krijgen van geduld. Daarna zie je wel verder. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.