Jump to content

Expeditie Robinson

Expeditie Robinson  

13 leden hebben gestemd

1. 1. Ryan winnaar, terecht?

• Ja, een echte Robinson!
      9
    • Nee, Jennifer had moeten winnen...
      0
    • Nee, Frank had moeten winnen
      0
    • Nee, Richard had moeten winnen
      0
    • Nee, één van de anderen had moeten winnen...
      0
    • Ik kijk geen Expeditie Robinson...
      4

Recommended Posts

Geplaatst:

Ryan is de winnaar, terecht?

Als je één van de anderen hebt gekozen... Schrijf dan hieronder ook wie :)

Ik vind van wel, wat een doorzetter! Bijna zijn vinger eraf gehakt en nog doorgaan... Grote achterstand en nog winnen... Wat een kanjer! :D

Wat vinden jullie?

Geplaatst:

Ik vind van wel, wat een doorzetter! Bijna zijn vinger eraf gehakt en nog doorgaan... Grote achterstand en nog winnen... Wat een kanjer! :D

Wat vinden jullie?

Ik ben het wel met je eens, Ryan is een echte Robinson. Niet alleen door zijn fantastische optreden in de Finale,

maar ook het verdere spel. Hij was niet gekozen bij de samensmelting, maar heeft zich toch teruggevochten naar de finale,

en is ook altijd positief gebleven. Dus een goeie Robinson, in mijn ogen.

Geplaatst:

Ik kijk geen expeditie Robinson. Ik hoor er echter wel veel van! IS het de moeite waard om volgend seizoen te gaan kijken?

Geplaatst: (bewerkt)

Wat vinden jullie?

En ik natuurlijk ook, tis echt zo hij is een echte robinson

Bewerkt: door metalmickie
Geplaatst:
Ik kijk geen expeditie Robinson. Ik hoor er echter wel veel van! IS het de moeite waard om volgend seizoen te gaan kijken?

Ja man! Echt geweldig om te kijken... De tragedie, de goede momenten... De onverwachte dingen... Gewoon helemaal geweldig is Expeditie Robinson.. Ik volg het al vanaf het tweede seizoen, en dit was geloof ik seizoen 6 (ik heb dus helaas seizoen 1 gemist) Dus meot het wel cool zijn anders had ik echt niet zoveel gekeken ;)

Geplaatst:

Ik heb 4 expedities gezien, en het is zeker de moeite waard.

Eindelijk wint weer eens een Nederlander, maar Richard en Frank zijn een echte robinsonners.

Toch was ik voor Ryan!

Geplaatst:
Ik heb 4 expedities gezien, en het is zeker de moeite waard.

Eindelijk wint weer eens een Nederlander, maar Richard en Frank zijn een echte robinsonners.

Toch was ik voor Ryan!

Ik vond ze alle drie zeker wel robinsonners, alelen dat Jennifer zo ver is gekomen is omdat ze goede contacten had met de juiste personen :puh:

Geplaatst:

is de expeditie nu al gedaan?!

spijtig,maarja...Ryan is een waardige robinson volgens mij

Greetz :cya:

Geplaatst:

Ik heb alle expedities gevold en moet zeggen dat ik ook voor Ryan heb gestemd. Hij heeft het ontzettend goed gedaan.

Maar ik moet zeggen dat ik Richard, Frank en Mick ook top kandidaten vindt! Van mij had het ook 1 van die drie mogen zijn.

Waarom niet jennifer in dit rijtje, omdat ik haar ontzettend onsympathiek vindt.

A leggend in her own Mind! (Zei ze ooit tegen Douwe, maar het past ook ontzettend goed bij haar)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...