gike Geplaatst: 6 juni 2006 Rapport Geplaatst: 6 juni 2006 (bewerkt) hey iedereen waar kun je de minigun vinden want ik had de minigun met blackproject en had de code unlimted ammo maar ik ben daarno dood (te pletter gevallen) en vind hem niet meer en met codes kun je hem ook ni vinden please help alvast bedankt Bewerkt: 6 juni 2006 door gike Reageren
Typhoon Geplaatst: 6 juni 2006 Rapport Geplaatst: 6 juni 2006 (bewerkt) Op deze pagina vindt je alle wapens + vindplaatsen van San Andreas, de vindplaats van de Minigun vindt je hier. Sommigen zijn er pas naar bepaalde missie's, die bij de Kincaid Bridge kan je het beste met een Jetpack pakken (Rocketman op pc) Na de missie Vertical Bird kan je de Minigun in de ranch van Mike Toreno vinden. Daarnaast kan je daar dan ook de rocket launcher, flamethrower en Heat-Seeking RPG Launcher vinden. De aangegeven Minigun in Area 69 kan je alleen tijdens de missie krijgen. Bewerkt: 6 juni 2006 door Typhoon Reageren
Fizzle E Geplaatst: 6 juni 2006 Rapport Geplaatst: 6 juni 2006 De minigun ligt in San Fierro op de Kincaid bridge (de brug voor trein-vervoer) aan de kant van San Fierro is een klein tunneltje, daarop ligt de minigun, je kunt er proberen met parachute te komen of met Jetpack http://img166.imageshack.us/img166/3686/miniguntopic23jm.png Reageren
Donwell Geplaatst: 6 juni 2006 Rapport Geplaatst: 6 juni 2006 De minigun ligt in San Fierro op de Kincaid bridge (de brug voor trein-vervoer) aan de kant van San Fierro is een klein tunneltje, daarop ligt de minigun, je kunt er proberen met parachute te komen of met Jetpack http://img166.imageshack.us/img166/3686/miniguntopic23jm.png Dit kan alleen als je LV vrij hebt gespeeld, anders is er een onzichtbaar 'krachtveld', zodat je niet verder kan dan dat gebied! Reageren
gike Geplaatst: 13 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 13 juni 2006 (bewerkt) en waar precies want ik heb net end of the line gespeeld en ging op al die plekken zien maar daar lag niets hoor kan iemand me helpen heb je daar eerst geen hidden packages voor nodig Op deze pagina vindt je alle wapens + vindplaatsen van San Andreas, de vindplaats van de Minigun vindt je hier. Sommigen zijn er pas naar bepaalde missie's, die bij de Kincaid Bridge kan je het beste met een Jetpack pakken (Rocketman op pc) Na de missie Vertical Bird kan je de Minigun in de ranch van Mike Toreno vinden. Daarnaast kan je daar dan ook de rocket launcher, flamethrower en Heat-Seeking RPG Launcher vinden. De aangegeven Minigun in Area 69 kan je alleen tijdens de missie krijgen. en bj die plek waar die zandwegen elkaar kruisen (kleur bruin) moet je daar in ammunition gaan Bewerkt: 13 juni 2006 door gike Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 13 juni 2006 Rapport Geplaatst: 13 juni 2006 (bewerkt) en waar precies want ik heb net end of the line gespeeld en ging op al die plekken zien maar daar lag niets hoor kan iemand me helpen heb je daar eerst geen hidden packages voor nodig Nee je hebt daar geen hidden packages, wat trouwens bij VC wel zo was. Zoals al gezegd vind je >hier< de vindplaatsen van de minuguns. Ze moeten er gewoon liggen. Ik zou je aanraden om naar het huis van Mike Toreno te gaan want dara hoef je enkel de kamer in te stappen, en je hebt keuze uit 4 grote wapens. Ik maak wel even wat screenshots waar die miniguns zich bevinden, dan kan je ook zien hoe de omgeving eruit ziet. Geef me een moment! Mike Toreno's huis: Kaartje waar het huis zich bevind: Je kun hem dus vinden na de missie Vertical Bird!! Bewerkt: 13 juni 2006 door -Matthijs- Reageren
gike Geplaatst: 14 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 14 juni 2006 bedankt en wil iemadn a.u.b deze topic dan sluiten Reageren
coz Geplaatst: 18 juni 2006 Rapport Geplaatst: 18 juni 2006 Dit kan alleen als je LV vrij hebt gespeeld, anders is er een onzichtbaar 'krachtveld', zodat je niet verder kan dan dat gebied! nutteloze opmerking aangezien TS aangeeft dat ie al in area 69 is geweesd verder nog even een zinnige toelichting mijnerzijds .. volgens mij zit er ook nog 1 in de treintunnel in LV maar een nog genialere tip (voor de mensen die niet willen cheaten) .. bij toreno je minigun halen , dan opslaan ,. minigun pakken en opslaan (totdat je er zat van bent .. ) het enige wat je ermee doet is je save statistiek verneuken . maar je hebt na een tijd een vrij duurzame minigun Reageren
Crifox Geplaatst: 18 juni 2006 Rapport Geplaatst: 18 juni 2006 De plek die ik wel handig vind om een minigun vandaan te halen zal wel de parkeergarage in LV zijn, je kan namelijk dicht in de buurt saven, en je hoeft geen pokke end te rijden naar toreno's huis. Je moet wel een klein stukje naar beneden lopen. (locatie) Reageren
megamaggot Geplaatst: 1 juli 2006 Rapport Geplaatst: 1 juli 2006 beste het is ook handig een 15 of 25% (de perfecte percentage weet ik niet meer)relatie te hebben met barbara(denk ik,die meid voor het politiekantoor in dat kleine stadje)en met katie zahn(die je tegenover de gym in san fierro vindt)als je met barbara 15of 25% hebt houd je de wapens als je busted bent en bij katie houdt je de wapens als je wasted bent. greetz Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.