SamShine Geplaatst: 6 juni 2006 Rapport Geplaatst: 6 juni 2006 Ik ben bezig geweest met shade's, en dit is het resultaat :$ Graag opbouwende kritiek! Reageren
DJ-TQM Geplaatst: 6 juni 2006 Rapport Geplaatst: 6 juni 2006 Leuk gedaan, met die voeten. Ik heb er niet echt commentaar op, Misschien kun je het zo doen dat er voetsporen achterblijven die de sig opvullen ofzo?? 9/10, ga zo door! Reageren
JwNoob Geplaatst: 6 juni 2006 Rapport Geplaatst: 6 juni 2006 (bewerkt) haha Orgineel idee Kleuren passen zeer mooi bij elkaar!,in mijn ogen En wat TQM zei is ook leuk idee, dat ze daarna heel sloom verdwijnen. 8/10 Bewerkt: 6 juni 2006 door JwNoob Reageren
SamShine Geplaatst: 6 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 6 juni 2006 Als ik ze langzaam laat verdwijnen moet ik de helderheid verlagen en de voeten layer verdubbelen, klinkt makkelijk maar is helemaal niet zo simpel... Ik zal wat proberen maar ik weet niet of het gaat lukken! Bedankt voor de tips, nog meer rates? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.