GTA Fanaat Geplaatst: 6 juni 2006 Rapport Geplaatst: 6 juni 2006 Hallo, Ik heb een PC die vanaf zaterdag redelijk vaak vast loopt. Ik heb donderdag een nieuwe videokaart gehaald, een GeForce 6600. Hij doet het gewoon ik kan alle spellen er mee spelen, maar mij PC gaat wel elke keer vast staan. Ligt dit aan de videokaart of gewoon puur aan mijn PC? Is hier een oplossing voor om hem weer normaal te krijgen? Ik wil namelijk wel gewoon kunnen Computeren omdat ik net een nieuwe videokaart heb! Ik heb ook al de virus scanner aan gehad en alle virussen verwijderd, maar dit helpt blijkbaar niet! Help me alstublieft met deze fout!! Ik wil namelijk wel gewoon GTA SA en alle andere spellen kunnen doen Reageren
Marius Geplaatst: 6 juni 2006 Rapport Geplaatst: 6 juni 2006 Wanneer je een nieuwe videokaart hebt geïnstalleerd, dan is het handig om de videokaart drivers te updaten tot de nieuwste versie. Drivers willen vaak problemen die je hebt bij spellen verhelpen. Reageren
GTA Fanaat Geplaatst: 6 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 6 juni 2006 Oke, en waar kan ik die 'driver' updaten dan? Hoe doe ik dit? Reageren
X-TX Geplaatst: 6 juni 2006 Rapport Geplaatst: 6 juni 2006 Oke, en waar kan ik die 'driver' updaten dan? Hoe doe ik dit? http://www.nvidia.com/content/drivers/drivers.asp Reageren
GTA Fanaat Geplaatst: 6 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 6 juni 2006 Oke, bedankt, maar wat moet ik kiezen in het menu? Als ik Graphics Driver aanklik zie ik niet mijn videokaart er tussen staan, namelijk een GeForce 6600 Ik ben niet zo goed met dit soort dingen en heb er niet veel verstand van! Kan misschien iemand vertellen wat ik moet aanklikken in het menu? Bedankt, Ronnie. Reageren
X-TX Geplaatst: 6 juni 2006 Rapport Geplaatst: 6 juni 2006 (bewerkt) http://www.nvidia.com/object/winxp_2k_84.21.html Edit: Naja, dan wel voor de aller domste: Graphics Driver=> GeForece & TNT2=> [besturing-systeem] Als je Windows XP hebt kom je op dat uit waarvan de link boven staat... Bewerkt: 6 juni 2006 door X-TX Reageren
GTA Fanaat Geplaatst: 6 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 6 juni 2006 Oke, bedankt, ik ben inderdaad dom, ik weet niet zoveel van Computers omdat mij dat niet zo boeid! Bedankt voor je hulp, ik hoop dat het lukt Reageren
X-TX Geplaatst: 6 juni 2006 Rapport Geplaatst: 6 juni 2006 Oke, bedankt, ik ben inderdaad dom, ik weet niet zoveel van Computers omdat mij dat niet zo boeid! Het was niet voor jou, maar voor mensen die zelfs met direct link het nog niet begrijpen. En dan nog zou de eerste wel duidelijk genoeg moeten zijn. Welcome to the NVIDIA software download page.Below you will find drivers for all NVIDIA multimedia processors and additional software applications, tools and games designed to demonstrate the exciting features of NVIDIA processors. Simply choose from the selections below and press "Go" when you are ready to download. Reageren
GTA Fanaat Geplaatst: 6 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 6 juni 2006 (bewerkt) Oke, in iedergeval bedankt voor je hulp Ik kan nu niet kijken op mijn andere PC of het werkt, ik heb namelijk wat beeld problemen en moet het beeld dus eerst na laten kijken, ik hoop dat hij het zometeen weer gaat doen Nogmaals bedankt voor je hulp EDIT: Hallo, ik heb zo juist de link aan geklikt en heb het gedownload, maar dit was een stuur programma voor mijn beelscherm, daar schiet ik niet zoveel mee op toch? Nu gaat mijn Computer nog steeds vast staan, of niet? Bewerkt: 6 juni 2006 door Ronnie1987 Reageren
X-TX Geplaatst: 6 juni 2006 Rapport Geplaatst: 6 juni 2006 Wanneer je een nieuwe videokaart hebt geïnstalleerd, dan is het handig om de videokaart drivers te updaten tot de nieuwste versie. Drivers willen vaak problemen die je hebt bij spellen verhelpen. --- EDIT: Hallo, ik heb zo juist de link aan geklikt en heb het gedownload, maar dit was een stuur programma voor mijn beelscherm, daar schiet ik niet zoveel mee op toch? Nu gaat mijn Computer nog steeds vast staan, of niet? Drivers=Stuurprogramma's. Dus heb ik je de link naar laatste stuurprogramma gegeven. De rest is aan jou. Reageren
GTA Fanaat Geplaatst: 6 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 6 juni 2006 Oke, ik zoek wel even rond op de site! Bedankt! Reageren
X-TX Geplaatst: 6 juni 2006 Rapport Geplaatst: 6 juni 2006 Je hoeft niks te zoeken, de link staat boven, je hebt het gedownload. Als dat geen effect heeft na 1 of 2 keer je pc opnieuw opstarten dan is waarschijnlijk iets anders fout. Ik ga nu verder niks vertellen meer, heb namelijk helemaal geen zin in. Veel succes verder, misschien staat nog iets over op die site van hun... Reageren
Giorgo Geplaatst: 6 juni 2006 Rapport Geplaatst: 6 juni 2006 X-TX nog 1 vraagje.. Ik kom er eigenlijk ook niet uit. Ik heb al een heel oude grafische kaart.. naja. Een Geforce 2 MX/MX 400. Dac Type : Integraded RAMDAC Totaal geheugen : 32.0 Mb . Beelscherm : Plug And Play. Welke moet ik nu Updaten ? Want.. mijn PC is net terug en ik wil niets fout doen . Reageren
X-TX Geplaatst: 6 juni 2006 Rapport Geplaatst: 6 juni 2006 Hetzelfde als wat boven staat, die update ook die kaart. Geld trouwens voor alle GeForce kaarten... maar lees mijn post boven, daar zei ik dat ik niks meer op zou zeggen. Reageren
GTA Fanaat Geplaatst: 6 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 6 juni 2006 (bewerkt) Tot nu toe heeft hij nog geen vastloper gehad, zodra hij er weer mee begint doe ik Systeem Herstel of installeer ik de Computer helemaal opnieuw! Of helpt dit ook niet? EDIT: Hij werkt gewoon perfect nu, hij loopt helemaal niet meer vast Bedankt X-TX Bewerkt: 7 juni 2006 door Ronnie1987 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.