Jump to content

Elke keer een vastloper

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo,

Ik heb een PC die vanaf zaterdag redelijk vaak vast loopt.

Ik heb donderdag een nieuwe videokaart gehaald, een GeForce 6600.

Hij doet het gewoon ik kan alle spellen er mee spelen, maar mij PC gaat wel elke keer vast staan.

Ligt dit aan de videokaart of gewoon puur aan mijn PC?

Is hier een oplossing voor om hem weer normaal te krijgen?

Ik wil namelijk wel gewoon kunnen Computeren omdat ik net een nieuwe videokaart heb!

Ik heb ook al de virus scanner aan gehad en alle virussen verwijderd, maar dit helpt blijkbaar niet!

Help me alstublieft met deze fout!! Ik wil namelijk wel gewoon GTA SA en alle andere spellen kunnen doen ;)

Geplaatst:

Wanneer je een nieuwe videokaart hebt geïnstalleerd, dan is het handig om de videokaart drivers te updaten tot de nieuwste versie. Drivers willen vaak problemen die je hebt bij spellen verhelpen.

Geplaatst:

Oke, bedankt, maar wat moet ik kiezen in het menu?

Als ik Graphics Driver aanklik zie ik niet mijn videokaart er tussen staan, namelijk een GeForce 6600

Ik ben niet zo goed met dit soort dingen en heb er niet veel verstand van!

Kan misschien iemand vertellen wat ik moet aanklikken in het menu?

Bedankt,

Ronnie.

Geplaatst:

Oke, bedankt, ik ben inderdaad dom, ik weet niet zoveel van Computers omdat mij dat niet zo boeid!

Bedankt voor je hulp, ik hoop dat het lukt :):Y

Geplaatst:
Oke, bedankt, ik ben inderdaad dom, ik weet niet zoveel van Computers omdat mij dat niet zo boeid!

Het was niet voor jou, maar voor mensen die zelfs met direct link het nog niet begrijpen. En dan nog zou de eerste wel duidelijk genoeg moeten zijn.

Welcome to the NVIDIA software download page.

Below you will find drivers for all NVIDIA multimedia processors and additional software applications, tools and games designed to demonstrate the exciting features of NVIDIA processors. Simply choose from the selections below and press "Go" when you are ready to download.

Geplaatst: (bewerkt)

Oke, in iedergeval bedankt voor je hulp :)

Ik kan nu niet kijken op mijn andere PC of het werkt, ik heb namelijk wat beeld problemen en moet het beeld dus eerst na laten kijken, ik hoop dat hij het zometeen weer gaat doen :puh::Y

Nogmaals bedankt voor je hulp :Y:)

EDIT: Hallo, ik heb zo juist de link aan geklikt en heb het gedownload, maar dit was een stuur programma voor mijn beelscherm, daar schiet ik niet zoveel mee op toch? Nu gaat mijn Computer nog steeds vast staan, of niet?

Bewerkt: door Ronnie1987
Geplaatst:
Wanneer je een nieuwe videokaart hebt geïnstalleerd, dan is het handig om de videokaart drivers te updaten tot de nieuwste versie. Drivers willen vaak problemen die je hebt bij spellen verhelpen.

---

EDIT: Hallo, ik heb zo juist de link aan geklikt en heb het gedownload, maar dit was een stuur programma voor mijn beelscherm, daar schiet ik niet zoveel mee op toch? Nu gaat mijn Computer nog steeds vast staan, of niet?

Drivers=Stuurprogramma's. Dus heb ik je de link naar laatste stuurprogramma gegeven. De rest is aan jou. :)

Geplaatst:

Je hoeft niks te zoeken, de link staat boven, je hebt het gedownload. Als dat geen effect heeft na 1 of 2 keer je pc opnieuw opstarten dan is waarschijnlijk iets anders fout. Ik ga nu verder niks vertellen meer, heb namelijk helemaal geen zin in. Veel succes verder, misschien staat nog iets over op die site van hun...

Geplaatst:

X-TX nog 1 vraagje.. Ik kom er eigenlijk ook niet uit.

Ik heb al een heel oude grafische kaart.. naja.

Een Geforce 2 MX/MX 400.

Dac Type : Integraded RAMDAC

Totaal geheugen : 32.0 Mb :puh:.

Beelscherm : Plug And Play.

Welke moet ik nu Updaten ?

Want.. mijn PC is net terug en ik wil niets fout doen :engel: .

Geplaatst:

Hetzelfde als wat boven staat, die update ook die kaart. Geld trouwens voor alle GeForce kaarten... maar lees mijn post boven, daar zei ik dat ik niks meer op zou zeggen. :t

Geplaatst: (bewerkt)

Tot nu toe heeft hij nog geen vastloper gehad, zodra hij er weer mee begint doe ik Systeem Herstel of installeer ik de Computer helemaal opnieuw!

Of helpt dit ook niet?

EDIT: Hij werkt gewoon perfect nu, hij loopt helemaal niet meer vast :D

Bedankt X-TX :Y

Bewerkt: door Ronnie1987

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...