haha Geplaatst: 6 juni 2006 Rapport Geplaatst: 6 juni 2006 ik heb san andreas een tijdje niet gespeeld en nou wil ik hem spelen maar de instalatie werkt niet als hij op de helft is krijg ik dit error componemt: audio file: F:\data2.cab Error: gegevensfout (cyclische redundantiecontrole) ik heb ook al geprobeerd de dvd schoon te maken en zonder audio te instaleren maar als ik dat laatste doe dan instaleerdie tot ongeveer 3/4 en krijg ik weer hetzelfde bericht moet ik gewoon mijn data2.cab file vervangen. zo ja kan iemand mij die sturen als het tenminste mag. hoop dat ik snel geholpen wordt mzzl Reageren
Typhoon Geplaatst: 6 juni 2006 Rapport Geplaatst: 6 juni 2006 Je DvD is zo te zien onherstelbaar, dit heb ik ook gehad bij mijn GTA SA dit komt namelijk omdat hij in een slecht hoesje (boekje) zit. We kunnen je data2.cab niet zomaar sturen ten eerste is dit bestand erg groot en ik weet niet dat iemand dat zou willen uploaden, en ten 2de je moet het ook van de cd afhalen, ik weet niet dat dat mogelijk is. Je kan het beste een vriend(in) in de buurt vragen om even San Andreas bij je te instaleren, daarna moet je een No-Dvd crack downloaden dit zorgt ervoor dat je je SA wel kunt spelen, dit zal waarschijnlijk niet meer bij je orginele DvD kunnen. Reageren
haha Geplaatst: 6 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 6 juni 2006 nee mijn hoesje/boekje was goed maar er zit een tamelijke grote krasje erop zou dat er iets mee te maken hebben? ik kan data2.cab niet naar mijn pc kopieeren maar of ik het van de dvd kan afhalen weet ik niet. weet je messchien een site waar ik het kan downloaden? anders moet ik het wel aan een vriend van me vragen maar toch bedankt Reageren
Ewoud Geplaatst: 6 juni 2006 Rapport Geplaatst: 6 juni 2006 Je DvD is zo te zien onherstelbaar, dit heb ik ook gehad bij mijn GTA SA dit komt namelijk omdat hij in een slecht hoesje (boekje) zit. We kunnen je data2.cab niet zomaar sturen ten eerste is dit bestand erg groot en ik weet niet dat iemand dat zou willen uploaden, en ten 2de je moet het ook van de cd afhalen, ik weet niet dat dat mogelijk is. Je kan het beste een vriend(in) in de buurt vragen om even San Andreas bij je te instaleren, daarna moet je een ... downloaden dit zorgt ervoor dat je je SA wel kunt spelen, dit zal waarschijnlijk niet meer bij je orginele DvD kunnen. Je bent je er toch zeer goed van bewust wat de forum regels zijn betreffende cracks? Reageren
Clowntje_93 Geplaatst: 13 juni 2006 Rapport Geplaatst: 13 juni 2006 jah ik heb dit ook valt nix aan te doen ga morgen naar de winkel om in te ruilen voor een nieuwe desnoods een nieuwe kopen maar ik MOET GTA:San Andreas spelen!!!! Reageren
haha Geplaatst: 14 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 14 juni 2006 haha ik weet wat je bedoelt Reageren
LBG Geplaatst: 14 juni 2006 Rapport Geplaatst: 14 juni 2006 Ik had dit laatst ook bij GTA vice city, maar die had ik gedownload dus dat kon niet aan de cd liggen Reageren
-Roy- Geplaatst: 14 juni 2006 Rapport Geplaatst: 14 juni 2006 Ik heb dit ook eens gehad. Bij mij was de oplossing: kopieer je gehele cd naar je HD en voor de installatie vanaf daar uit. Als dat niet wil moet je helaas een nieuwe kopen. Reageren
nick11123 Geplaatst: 14 juni 2006 Rapport Geplaatst: 14 juni 2006 (bewerkt) Ik had dat bij Rollercoaster tycoon 3 en er zatten flinke krassen in de CD dus heb ik hem maar opnieuw gekocht. als er wat krasse op de DVD zijn en dan bedoel ik grote dan kan je het beste gewoon een nieuwe kopen ik weet het is zonder voor je geld maarja. ik had toen weer €30,- moeten betalen voor Rollercoaster Tycoon voortaan kan je beter zuinig zijn met je spel Bewerkt: 14 juni 2006 door nick11123 Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 14 juni 2006 Rapport Geplaatst: 14 juni 2006 Ja, het is bij SA inmiddels redelijk vaak voorgekomen dat er een kras op de DVD komt. Bij een bepaalde lichting kwam dat doordat de DVD te strak achterin het boekje geperst zat en bij een andere lichting gewoon omdat de DVD blijkbaar te zacht was of zo en makkelijk krast. Ook ik ben inmiddels aan de tweede DVD bezig, dus ik weet waar ik het over heb. Er zit weinig anders op dan bij V&D naar binnen te rennen en een nieuwe aan te schaffen. Andere mogelijkheden dan deze (al mogen andere winkels ook besproken worden ) worden in dit topic niet op prijs gesteld...... Reageren
killerfragger Geplaatst: 14 juni 2006 Rapport Geplaatst: 14 juni 2006 nog geen last van. heb in een ander hoesje gestopt voor cd en dvd rom en zo meschien is dat wat voor jullie helpt tegen beschading als je hem teminste terug stopt Reageren
Clowntje_93 Geplaatst: 1 juli 2006 Rapport Geplaatst: 1 juli 2006 ik heb nu sa op de xbox, is wel jammer maar wat bedoel je met naar je HD kopiëren? Kan ik zo SA weer op de pc spelen? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.