Jump to content

farewell... my love


dynastus

Recommended Posts

  • Reacties 57
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • dynastus

    19

  • DenkaanHenk

    14

  • Typhoon

    4

  • Caltson

    4

Je kunt je savegame wel plaatsen, dan doe ik hem wel voor je :)

Ik zie dat je hem voor de ps2 hebt, dus dat is dus helaas niet mogelijk om een savegame te plaatsen.

Bewerkt: door Bling
Link to comment
Delen op andere websites

ik heb die missie al 69 keer gedaan

ik heb al een paar keer hulp gevraagt maar die missie lukt me totaal niet

ik zal zeggen waarom ik slip de hele tijd en het gaat goed fout.

Het is toch een simpele race, als je het racen onder de knie hebt. Je slipt de hele tijd zeg je, ik zo jou aan raden de Rancher te gebruiken als racevoertuig. Want deze slipt niet zo als bijvoorbeeld raceauto's. En de auto is ook geschikt voor ruig terrein zoals heuvels. De Rancher is een soort jeep, hier kun je hem vinden! Succes!

@Bling hij zoekt eerder tips.. :)

Bewerkt: door -Matthijs-
Link to comment
Delen op andere websites

@Matthijs je kan geen auto kiezen je moet daar met de ZR-350 racen, of je moet uitstappen en dan een auto spawnen.

Dynastus het zal erg lastig zijn om hier een savegame te plaatsen als je hem op de PS2 hebt. Dit is volgens mij niet mogelijk, ik zou niet te hard gaan racen, probeer je auto goed onder controle te houden er rem goed bij bochten. Wat je wel kunt doen is de code Smash n' Boom invoeren door die code ontploffen auto's als je tegen hun aanbotst, probeer je tegenstanders zo snel mogelijk uit te schakelen. Eenmaal uitgeschakelt zal je de race rustiger kunnen uitrijden en hebt je geen last van hun.

Smash n' Boom: L1, L2, L2, Up, Down, Down, Up, R1, R2, R2

EDIT: ow die code helpt dus niet, met een trainer ontplof je namelijk nietzelf ik dacht dat dit met de gewone cheat ook zo was.

Bewerkt: door Typhoon
Link to comment
Delen op andere websites

hoe post ik het savegame en ik ben verplicht een zr-350 te gebruiken en het is op de ps2

ik heb die hulp echt nodig

Een savegame kun je posten door op 'bladeren' te drukken als je een bericht aan het posten bent:

bladeren2ga.th.jpg

Dan zoek je je savegame op en druk je op 'OK'

Overigens in mijn post hierboven staat dat als je als race auto het beste de Rancher kunt gebruiken!

Edit: Foutje je hebt hem voor PS2.. Volgens mij kan je dan geen savegames plaatsen.

Ik zou je aanraden gewoon even zelf de route te gaan rijden met een ZR-350, of in ieder geval of zandpaden en heuvels rijden. Dan gaat je bikeskill vanzelf omhoog wat betekent dat je meer grip krijgt.

Bewerkt: door -Matthijs-
Link to comment
Delen op andere websites

@Matthijs je kan geen auto kiezen je moet daar met de ZR-350 racen, of je moet uitstappen en dan een auto spawnen.

Wat je wel kunt doen is de code Smash n' Boom invoeren door die code ontploffen auto's als je tegen hun aanbotst, probeer je tegenstanders zo snel mogelijk uit te schakelen. Eenmaal uitgeschakelt zal je de race rustiger kunnen uitrijden en hebt je geen last van hun.

Smash n' Boom: L1, L2, L2, Up, Down, Down, Up, R1, R2, R2

@ Typhoon: Deze code is helaas niet mogelijk tijdens die missie :N

Ik heb deze code namelijk ook ooit eens gebruikt tijdens die missie en als je met je auto dan tegen een tegenstander aanknalt, dan vliegt jouw auto ook in brand en ontploft ie ook.

Een tip voor die missie: Probeer rustig te rijden, rem voorzichtig als je door de bochten gaat. Ga je niet haasten en raak niet in paniek als je ingehaald wordt. Gewoon rustig blijven rijden. Als je op een rechte weg zonder bochten bent ga je op top snelheid zodat je weer een voorsprong kan maken. Zo moet de missie wel lukken ;)

Deze missie is trouwens hetzelfde als Wu Zi Mu, alleen je rijdt de baan andersom, alleen in deze missie ben je verplicht om in een ZR-350 te rijden.

Post hieronder: Zie je wel, ik dacht ook al dat die code geen zin zou hebben.

Bewerkt: door Bling
Link to comment
Delen op andere websites

Zo moeilijk is die missie niet hoor.

Gewoon stukken afsnijden in het begin.

Als je voorop ligt.

Gewoon tempo lekker door racen.

Ik haal die missie ook altijd in 1 keer.

Als je hem vele keren hebt gedaan.

Moet hij wel lukken.

De race opzich is niet zo moielijk.

Gewoon oefenen.

En goed remmen bij bochten.

En in rechte stukken vol gas geven.

Veel succes.

Link to comment
Delen op andere websites

oke bedank ik heb nu al die missie 73 keer gedaan

Hmm raar dat tie nog niet gelukt is.

Na een paar keer moet tie race volgens mij wel lukken.

Probeer anders die andere auto's het water in te rammen. :klap:

Link to comment
Delen op andere websites

ojahhh bedankt voor de tip goed remmen ik rem ik val van die berg af en plons :duh:

p.s ik ben zeer goed in racen maar ik zie mijn auto nooit dat is klote

p.s ik ben niet goed in racen met een zr-350

Link to comment
Delen op andere websites

als je cheats gebruikt kan ik je wel de "auto's vliegen als vliegtuigen" cheat gebruiken.

de andere auto's vliegen dan weg omdat ze te snel rijden;dus het sprrekt vanzelf dat je dan wel zeer traag moet rijden want anders vlieg je ook weg :puh:

Greetz en veel succes :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...