Jump to content

farewell... my love


dynastus

Recommended Posts

Misschien kan je de code Perfect Rijden en Auto's vliegen de lucht in als je tegen ze bosts proberen.

Perfect rijden: Triangle, R1, R1, Left, R1, L1, R2, L1

Als je met een auto tegen een andere auto aan rijdt vliegt die andere auto de lucht in: Square, R2, Down, Down, Left, Down, Left, Left, L2, X

Zo zal jij lekkerder rijden en als je tegen hun aanbotst zullen ze in de lucht gaan zweven zodat je geen last meer van ze hebt.

dit zijn goed bruikbare tips

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 57
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • dynastus

    19

  • DenkaanHenk

    14

  • Typhoon

    4

  • Caltson

    4

of de met de code auto's vliegen als vliegtuigen doen als ik ze boven water zie doen ik die code uit en dan hoor je plons plons en nog 1 keer plons alle drie weg en ik ga op me gemakje rijden

Link to comment
Delen op andere websites

Die code die ik zei werkt wel je moet je tegenstander net raken, dus niet te hard je moet hem een beetje aantikken dan zal hij in de lucht gaan zweven, bij mij op de pc werkt deze code wel.

Blijf het proberen, kijk naar onze tips, rij rustig en zuiver. Dan zal het moeten lukken.

Link to comment
Delen op andere websites

Die code die ik zei werkt wel je moet je tegenstander net raken, dus niet te hard je moet hem een beetje aantikken dan zal hij in de lucht gaan zweven, bij mij op de pc werkt deze code wel.

Blijf het proberen, kijk naar onze tips, rij rustig en zuiver. Dan zal het moeten lukken.

ik zeg de code auto's vliegen als vliegtuigen en wat ik weet ze vliegen met de auto beroerder dan ik :engel:

Link to comment
Delen op andere websites

ik zeg de code auto's vliegen als vliegtuigen en wat ik weet ze vliegen met de auto beroerder dan ik :engel:

Dat is omdat jij de werking van die code doorhebt en je dus een beetje inhoud, de computer (ps2) heeft dit niet door, dus de tegenstanders blijven vol gas geven ;)

Bewerkt: door Bling
Link to comment
Delen op andere websites

Die code die ik zei werkt wel je moet je tegenstander net raken, dus niet te hard je moet hem een beetje aantikken dan zal hij in de lucht gaan zweven, bij mij op de pc werkt deze code wel.

Blijf het proberen, kijk naar onze tips, rij rustig en zuiver. Dan zal het moeten lukken.

ik zeg de code auto's vliegen als vliegtuigen en wat ik weet ze vliegen met de auto beroerder dan ik :engel:

Dat is omdat jij doorhebt dat jij de werking van die code doorhebt en je dus een beetje inhoud, de computer (ps2) heeft dit dus niet door, dus de tegenstanders blijven vol gas geven ;)

dit is me 100ste post :klap: in 5 dagen :klap::klap:

onntopic:ik heb al alle codes geprobeert die konden dus ik ken die werkingen uit me hoofd en ze vliegen gewoon wat rond als je die code hebt ingevoerd

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...