Jump to content

farewell... my love


dynastus

Recommended Posts

  • Reacties 57
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • dynastus

    19

  • DenkaanHenk

    14

  • Typhoon

    4

  • Caltson

    4

Best lastig allemaal, ik heb zelf ook wel tips zoals:

-Beuk je tegenstanders van de weg.

-Blijf rustig, ontspan dit kan je doen door b.v. het geluid uit te zetten.

-Vlak na de start kom je al langs de waterkant te rijden, je zou kunnen proberen om één van je tegenstanders het water in te beuken.

Daarnaast heb ik hier nog wat topics voor je over de missie:

-klik-

-klik-

Moet zo wel lukken hoop ik. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Waar wacht je dan op.

Doe de race.

Met die code. :Y

ik wil wel spelen maar me ouders kijken en me eigen tv is kapot omdat ik 2 dagen niet meer mocht kijken ik heb er toen een action man naar gegooid hij hoorde mis te zijn maar als je me in rl kent kom je erachter hoe goet ik kan richten

Link to comment
Delen op andere websites

Je kunt de Drive-By doen om uit je auto naar opzij te kijken en dan de schietknop in te drukken. Dat richten kan niet, als je een driveby doet, schiet je gewoon uit het raam en dan hoop je dat je goed schiet. Meestal komen de kogels helemaal recht uit, dus als er een auto naast je raam rijd, dan schiet je gewoon tegen die auto aan.

Link to comment
Delen op andere websites

Je kunt de Drive-By doen om uit je auto naar opzij te kijken en dan de schietknop in te drukken. Dat richten kan niet, als je een driveby doet, schiet je gewoon uit het raam en dan hoop je dat je goed schiet. Meestal komen de kogels helemaal recht uit, dus als er een auto naast je raam rijd, dan schiet je gewoon tegen die auto aan.

ik kan ook de code 1 persoons drive by doen dat gaat ook goed dan kan je gewoon richten en schieten

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...
als je cheats gebruikt kan ik je wel de "auto's vliegen als vliegtuigen" cheat gebruiken.

de andere auto's vliegen dan weg omdat ze te snel rijden;dus het sprrekt vanzelf dat je dan wel zeer traag moet rijden want anders vlieg je ook weg :puh:

Greetz en veel succes :cya:

serieus.. ik ben goed in san andreas.. heb al wat races gwonne..

maar deze missie lukt gwoon onmogelijk bij mij, en die cheat code van weg vliegende auto's werkt wel,

maar in deze missie lukt die code niet.. :{

word dr echt helemaal :sst: van...

Link to comment
Delen op andere websites

heb je het op de ps2 of xbox, geen probleem, zeg maar waar je woont ik neem de eerste beste trein naar die plek en ik spreek met je af op het station vervolgens ga ik met je mee naar huis doe die missie en ga weer terug met de trein naar Leiden :)

Bewerkt: door wakkiegeslacht
Link to comment
Delen op andere websites

heb je het op de ps2 of xbox, geen probleem, zeg maar waar je woont ik neem de eerste beste trein naar die plek en ik spreek met je af op het station vervolgens ga ik met je mee naar huis doe die missie en ga weer terug met de trein naar Leiden :)

ennn je hebt cker niet zo tips voor me?

zonder dat je 2 uur in de trein moet zitten om hier in mn huis te zitte game :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

zo wat een taal ik begrijp de helft niet wat je schrijft maar ik heb hem opde xbox(is ongeveer hetzelfde he) en ik had hem in 1 keer! hoe kan dat :? IK ben gewoon veel beter, ten eerste, maar het is eigenlijk helemaal niet zo moeilijk en dat van die trein was maar een grapje ehm ik heb niet echt tips snij ze gewoon in het begin af, rij gewoon rustig, dan gebeurt er niks, geen handrem bochten maken, bij de rechte stukken sneller gaan, P.I.T je vijanden als je genoeg snelheid hebt en succes :tu:

Bewerkt: door wakkiegeslacht
Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...