vinnie1234 Geplaatst: 6 juni 2006 Rapport Geplaatst: 6 juni 2006 het is mischien een beetje een domme vraag maar waar kan je vliegtuigen downloaden Reageren
.::FLIPKIP::. Geplaatst: 6 juni 2006 Rapport Geplaatst: 6 juni 2006 (bewerkt) Op Verschillende sites, er staat er ook 1 geloof ik op gtagames.nl Bewerkt: 6 juni 2006 door plippop Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 6 juni 2006 Rapport Geplaatst: 6 juni 2006 Dat kan alleen met de Noobmode. Reageren
Typhoon Geplaatst: 6 juni 2006 Rapport Geplaatst: 6 juni 2006 (bewerkt) Denkaanhenk met de N00bmod en met andere trainers kan je voertuigen spawnen dus onder andere Vliegtuigen je kan ze dan niet downloaden. @Vinnie er zijn veel verschillende sites, ik zal je er een paar geven waar vliegtuigen opstaan. Even geduld. Op deze pagina vindt je erg veel vliegtuig mods. 1 van mijn favoriete modding sites is momenteel ofline, maar op de site die ik je gaf zal je wel veel vinden. Het installeren kan je het beste met IMG-Tool doen, die kan je hier downloaden (je moet je wel even inloggen/registreren) Als je IMG-Tool hebt gedownload kan je het beste deze tut volgen hier is het voorgedaan met wagens in Vice City maar het princiepe is hetzelfde alleen andere bestandsnamen e.d. Je kan hem ook makkelijker instaleren, je kan hem namelijk ook met het progamma San Andreas Mod Instaler (SAMI) instaleren deze tool kan je hier downloaden (hier moet je ook inloggen/registreren) Als je SAMI opstart zoek je gewoon de map op waar je mod instaat en dan instaleerd SAMI heb. Voordat je gaat modden kan je het beste je GTA SA wel backuppen, dit doe je door de map GTA San Andreas te kopieren en ergens andere te plakken, je plakt hem ergens in een map waar je hem makkelijk kan terug vinden, als je gemodde SA dan crasht kan je de oude terugzetten, dan hoef je hem ook niet opnieuw te instaleren. Succes. Bewerkt: 6 juni 2006 door Typhoon Reageren
Jorair Geplaatst: 6 juni 2006 Rapport Geplaatst: 6 juni 2006 met de n00bmode kan ik wel wagens spawnen, maar geen vliegtuigen, hoe kan ik dat doen? Reageren
Caltson Geplaatst: 6 juni 2006 Rapport Geplaatst: 6 juni 2006 met de n00bmode kan ik wel wagens spawnen, maar geen vliegtuigen, hoe kan ik dat doen? kan dit met de n00bmode 2? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.