Jump to content

Specificaties van mijn pc

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo :cya: ,

Ik vraag me af of mijn specificaties goed genoeg zijn voor Gta Sa:

- Windows Xp Proffesional

- Processor: Intel ®Pentium®4Cpu 1800MHz

- Geheugen 512Mb Ram

- DirectX 9.0c

- Video Kaart: NVIDIA Geforce4 Ti 4200 (mirosoft corporation)

- Total Geheugen 128.0Mb

- Geluid: SB Audigy Audio [D400] ( van Creative)

Ik Vraag dit omdat bij Sa geregeld het geluid raar doet met hoge piep tonen en raare stemmetjes, en de pc herstart zich zomaar in het spel gevarieert van 5 minuuten en soms pas na 3 kwartier ps: alleen bij Gta sa)

Alvast Bedankt :cya:

Geplaatst:
Zou wel moeten kunnen lukken, alleen weet ik niet of jou 128 MB geheugen genoeg is (ik dacht van wel).

Zeker weten, minimum eisen is 64 mb videokaart. Jou PC draait perfect als je SA speelt, geen lag en alles. Zie ook dit als je zeker wilt zijn dat hij het doet:

Minimale systeemeisen

Processor: 1 GHz Intel Pentium 3 of een AMD Athlon Processor

Geheugen: 256MB RAM

DVD-Speler: 8x DVD-ROM

Harddisk: 3.6 GB aan vrije ruimte

Videokaart: 64MB Video kaart met DirectX 9 compatible drivers ("GeForce3" of beter)

Geluidskaart: DirectX 9 compatible Stereo Sound Card

Toetsenboord & muis

Windows 2000 of nieuwer

Geplaatst: (bewerkt)
Ik Vraag dit omdat bij Sa geregeld het geluid raar doet met hoge piep tonen en raare stemmetjes, en de pc herstart zich zomaar in het spel gevarieert van 5 minuuten en soms pas na 3 kwartier ps: alleen bij Gta sa)

Alvast Bedankt :cya:

Dat is natuurlijk wel lastig, ik heb daar de volgende intelectuele opmerking op :schater: :

Update je driver, welke je moet updaten is allemaal te zien na een gratis scan op www.driveragent.com

Met name je geluidskaart-driver zou waarschijnlijk niet up-to-date kunnen zijn.

Succes. :klap:

Bewerkt: door Goliat
Geplaatst:

Dan heb ik nog 1 vraagj zou 't mischien kunnen liggen aan de beeldresolutie daar heb ik ooit iets over gelezen dat je die zo laag mogleijk moet zetten die van mij staat op: 1024 bij 768 pixels. Maakt dat wat uit?

Greatz

Geplaatst:

Klopt, hoe hoger de resolutie, hoe meer er van de videokaart wordt gevraagd. Als je hem op 800x600 hebt gezet dan kun je ook met een minder goedde videokaart het spel draaien. Misschien werkt het met dat piep gebeuren, je kunt het eens proberen..

Beste Leden,

Ik heb er vanochtend een nieuwe geluidskaart in laten zetten het is een: Creative Soundblaster live! 5.1 digital.

Alleen het geluid werkt wel goed maar ik hoor geen geluidd van rijdende voertuigen of als bijv: Cj beld of als voetgangers praten ik hoor alleen radio muziek dit probleem heb ik ook bij andere spellen. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen??

Bewerkt: door gammie

Ik heb het al gevonden waar het aan lag ik moest gewoon bij uitvoeren>dxdiag>dan bij geluid versnellingsniveau op Bassisversnelling :Y

Sorry ik had er ff niet aangedacht t zal niet meer gebeuren ik had het aan moeten passen. :t

ps: Gooi er maar een slotje op anders :slotje::sst:

Bewerkt: door gammie

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...