Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

hey

ik zou graag een skin installeren in vice city met de img tool

wagens lukken me al te installeren dus ik weet toch wel een beetje hoe ik met img tool moet omgaan.

maar skins lukken me niet

als ik deze installeer krijg ik altijd een mix van de skin die ik wil installeren en een beetje van tommy zijn eigen kleren, ik heb hier op paint daar wel een plaatje van staan maar ik weet niet hoe ik het op deze site moet zetten. ik vervang wel alleen de dff en de txd file in gta3.img , in de readme staat altijd iets van "Gooi de skin die erbij zit gewoon in de map 'Skins' en dan is het klaar" en dat doe ik niet want dat snap ik niet goed , misschien zit daar wel de fout die ik maak.

kan iemand mij helpen? :*D

Geplaatst:

ik weet het niet maar de skin moet je gewoon in de map doen wat het readme zegt

en dan kan je de skin als het goed is kiezen in het spel :Y

ik heb het met Gta III maar of het met Gta Vice City ook zo is weet ik niet :*D

Geplaatst:

Dat heb je goed gezien Nick, je kan namelijk in Vice City gewoon zelf een skin tekenen. Een skin is opgedeelt in bepaalde vlakken. Hier heb ik een voorbeeld van zo'n bestand. In het voorbeeld Tommy Vercetti.

textureguide0jj.jpg

Zo'n bestand oftewel afbeelding kun je gewoon vinden in deze map:

C:\Program Files\Rockstar Games\Grand Theft Auto Vice City\skins

In die map kan je gewoon van dit soort bestanden plaatsen. Dan kan je hem vanzelf kiezen, in het spel.

Veel succes.

Geplaatst: (bewerkt)

en hoe kies ik die dan want ik verwissel het dff en txe bestand in de gta.img (vb. player.txd en player.dff)

of moet ik in de map skins die skin die je hierboven hebt laten zien (tommy) wegdoen? er staat in die map ook nog iets van "thumbs" moet ik die dan ook wegdoen en de skin die ik in vice city wil zetten dan in die map zetten?

Bewerkt: door toonn
Geplaatst: (bewerkt)

kijk je doet gewoon een skin in de map ''skins'' van Gta Vice City en dan hoef je niks te doen als het goed is

en je kan hem verwisselen met het spel en je hoeft ook geen oude skin te verwijderen. :Y

als je zelf een skin wil maken moet je hem gewoon bewerken met paint en kan je hem gewoon

als afbeelding opslaan en dan in die map zetten.

je kan ook skins downloaden dat is wat makkelijker. :Y

veel succes nog :cya:

oja je hoeft geen IMG Tool voor te gebruiken R* heb het zelf al

zo gemaakt dat je zelf je eigen skin in kan zetten

Bewerkt: door nick11123

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...