Goliat Geplaatst: 6 juni 2006 Rapport Geplaatst: 6 juni 2006 (bewerkt) Onderwerp: Freestyle Soort: Signature Max size: 500 x 150 px Render: Ja Animatie: Nee Premade: Mag Zo snel mogelijk inleveren. Dit is alvast mijn sig, wie er ook wil maakt niet uit zodra de sig is gepost kan de battle beginnen. Mijn tegenstander wens ik alvast veel succes. Bewerkt: 6 juni 2006 door Goliat
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 6 juni 2006 Rapport Geplaatst: 6 juni 2006 Ik wil wel tegen je. Ik ga direct met mijn signature aan de slag.
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 7 juni 2006 Rapport Geplaatst: 7 juni 2006 Sorry voor de dubbelpost. Hier zijn onze sigs: General Lee: Goliat Stemmen kan tot 9 juni. Goliat, veel succes.
Rullez Geplaatst: 7 juni 2006 Rapport Geplaatst: 7 juni 2006 ik stem Goliat die sig van hem heeft wat wat ik leuk vind en mooi
P-Jamma Geplaatst: 7 juni 2006 Rapport Geplaatst: 7 juni 2006 Hmm.. Ik vind Goliats Design iets "te" eentonig en te onduidelijk.. Je render had best wat opvallender mogen zijn, en wat meer kleurgebruik was ook niet lelijk geweest ... Over General Lee's Design, Het is zeker niet je beste Sig.. Misschien was het mooi geweest om iets meer kleur in de achtergrond te stoppen... Mijn Stem gaat toch naar General Lee... Succes alletwee!
Goliat Geplaatst: 9 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 9 juni 2006 *bump* Er is nog steeds geen beslissing en dat terwijl de 2 dagen al eventjes voorbij zijn. Dus stemmen allemaal
DaddyPimp Geplaatst: 9 juni 2006 Rapport Geplaatst: 9 juni 2006 Ik stem voor General Lee, ookal kan de tekst wat beter, ziet het er erg goed uit! Bij Goliat kan ik niet zo goed uit zijn sig opmaken wat het precies is...
deagle Geplaatst: 9 juni 2006 Rapport Geplaatst: 9 juni 2006 Ik stem ook voor GL. Waarom? De sig van goliat vind ik iets te donker. En de tekst staat niet zo mooi. Alhoewel dat ik de sig vn GL ook niet zo schitterend vind . Kutgw .
Jon-asses Geplaatst: 9 juni 2006 Rapport Geplaatst: 9 juni 2006 (bewerkt) *bump*Er is nog steeds geen beslissing en dat terwijl de 2 dagen al eventjes voorbij zijn. Dus stemmen allemaal Heb je dit gevraagd aan een mod? Want kijk dit is de regel: Staat de stand gelijk bij een battle en is de datum al voorbij PB Slimm of .Levi.. Wij zorgen dan dat de datum word verzet in het topic titel. Verleng NOOIT zelf de datum. Mijn vote: Goliat: Je render is mooi maar toch wat onduidelijk, de achtergrond is eentonig + dezelfde kleur als je render en daarbij is je lettertype kleur nog eens rood alhoewel het font zelf is wel mooi . General Lee: Coole renders, de bling bling kettingen komen goed over, achtergronden wel mooi maar ook wat te eentonig en het lettertype vind ik niet zo mooi als het gebogen staat de font en de kleur past er wel bij! Mijn vote gaat uiteindelijk naar: General Lee Verder nog veel succes jongens! Bewerkt: 9 juni 2006 door Jon-asses
Goliat Geplaatst: 9 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 9 juni 2006 (bewerkt) Heb je dit gevraagd aan een mod?Want kijk dit is de regel: Staat de stand gelijk bij een battle en is de datum al voorbij PB Slimm of .Levi.. Wij zorgen dan dat de datum word verzet in het topic titel. Verleng NOOIT zelf de datum. Mijn excuses hierbij aan Slimm aan .Levi. :$ , ik dacht alle regels wel te kennen, ik kom hier al een tijdje maar goed. Bewerkt: 9 juni 2006 door Goliat
Dutchy3010 Geplaatst: 9 juni 2006 Rapport Geplaatst: 9 juni 2006 Ik stem op General Lee. Ik vind de achtergrond (dat effect...) al erg vaak gebruikt door je Goliat. Erg jammer...
Slimm Geplaatst: 11 juni 2006 Rapport Geplaatst: 11 juni 2006 Battle afgelopen, winnaar General Lee. 1 Punt voor jou. Closed.
Recommended Posts