Eli R Geplaatst: 6 juni 2006 Rapport Geplaatst: 6 juni 2006 (bewerkt) Weet enig wonder van jullie hier, hoe je graphics maakt, als op dit plaatje? Hulp word zeer gewaardeerd. ps, reageren met 'nee, dat weet ik niet', heeft natuurlijk geen zin, en kunnen daarom weggelaten worden. Bewerkt: 6 juni 2006 door Eli R Reageren
Giorgo Geplaatst: 6 juni 2006 Rapport Geplaatst: 6 juni 2006 (bewerkt) Ik denk dat je wat moet klooien met de Custom Shape tool en Gradients. Ook klooien met Blending Modes.. maar grote kans dat er enkele figuurtjes bij de Custom Shape Tool staan . Edit : Excuses Eli . Maar ik denk niet dat je hier een tut gaat vinden.. vragen op Chaosgfx ofzo.. maar ik weet het natuurlijk niet zeker. Bewerkt: 6 juni 2006 door Giorgo Reageren
Eli R Geplaatst: 6 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 6 juni 2006 Dat ´geklooi´ gedeelte had ik zelf ook in de gaten, eigenlijk doelde ik op een tutorial. Sorry voor het niet duidelijk maken van deze bedoeling in de begin-post. Reageren
RonaldVC Geplaatst: 6 juni 2006 Rapport Geplaatst: 6 juni 2006 Nee, geen idee. Geintje natuurlijk.. Ik heb zelf nog nooit een tut gezien voor zulke graphics.. Maar misschien kan je een tut-request plaatsen op een gfx-forum, die gasten daar weten er vast en zeker één te vinden. Of misschien wil iemand er ééntje maken.... Succes met je zoektocht.. Reageren
Eli R Geplaatst: 6 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 6 juni 2006 Nee, geen idee. Geintje natuurlijk.. Ik heb zelf nog nooit een tut gezien voor zulke graphics.. Maar misschien kan je een tut-request plaatsen op een gfx-forum, die gasten daar weten er vast en zeker één te vinden. Of misschien wil iemand er ééntje maken.... Succes met je zoektocht.. Eigenlijk komt dat verhaal dus wel neer op 'geen idee'. Maar bedankt voor je sugestie om precies hetzelfde te doen als hier maar dan op een graphics forum. Reageren
Arjen Geplaatst: 6 juni 2006 Rapport Geplaatst: 6 juni 2006 Photoshop is grotendeels voor 2D designers. 3D voorwerpen zoals dit vind je niet. Ik kan eigenlijk niet geloven (totdat ik puur bewijs heb) dat het mobieltje alleen met PS gemaakt is. Dat kan haast niet, dat is pixelwerk. Dan heb ik het over de grote delen van het mobieltje. Aangezien dit een graphics forum is, zou je tutorials moeten zoeken die met 3DSMAX of CINEMA4D te maken hebben. Photoshop tutorials vind je hier haast niet over. Dit eindigt dus ook op 'ik weet het niet'. Reageren
Eli R Geplaatst: 6 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 6 juni 2006 Sorry, ik zal specifieker zijn, dit is gewoon een foto, ik bedoelde, hoe maak ik zelf graphics, zoals op het scherm van de mobiele telefoon? Hier wil ik graag tutorials of brushes voor. Reageren
Arjen Geplaatst: 6 juni 2006 Rapport Geplaatst: 6 juni 2006 Oo, dat maakt het makkelijker. Dit is niet precies wat je bedoelt, maar het komt in de richting: Tribal Tattoo Reageren
Eli R Geplaatst: 6 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 6 juni 2006 Oo, dat maakt het makkelijker. Dit is niet precies wat je bedoelt, maar het komt in de richting: Tribal Tattoo Heel erg bedankt, dit zal erg helpen. Als er nog meer mensen zijn met tutorials en/of brushes word dat nogsteeds heel erg gewaardeerd. Reageren
Nielok Geplaatst: 6 juni 2006 Rapport Geplaatst: 6 juni 2006 ik heb wel enkele brushes die op die bloemen/planten lijken. stuur me een pb als je ze wilt hebben. (kan het hier niet plaatsen omdat het te groot is en ik weet niet meer waar ik ze gehaald heb ) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.