Caltson Geplaatst: 6 juni 2006 Rapport Geplaatst: 6 juni 2006 hey, ik ben razend benieuwd welk interieur (ook hidden interieurs zoals LC uiteraard) jullie het leukste vind. ik vind Wu zi mu's place wel gezellig Greetz Reageren
Rullez Geplaatst: 6 juni 2006 Rapport Geplaatst: 6 juni 2006 ik ga ook mee met wu zi mu die is gewoon chill Reageren
TheGuardian Geplaatst: 6 juni 2006 Rapport Geplaatst: 6 juni 2006 Klopt, leuke stijl, chill en gezelligheid heerst er wel ja Reageren
Donwell Geplaatst: 7 juni 2006 Rapport Geplaatst: 7 juni 2006 Ik vind het appartement van Woozie ook wel mooi, maar ik vind de Pleasure Domes wel lekker hip! Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 7 juni 2006 Rapport Geplaatst: 7 juni 2006 Of het huis van OG-Log. Maar dan wel van binnen he. Altijd heb je daar binnen een rapper met een party. Kan alleen als je een mod heb geinstaleert. Reageren
Dynamic Geplaatst: 7 juni 2006 Rapport Geplaatst: 7 juni 2006 Big Smoke Crack house Ik vind die het gaafst vooral dat woonkamertje waar je Big Smoke moet vermoorden Dynamic Reageren
Ricardo(Killer) Geplaatst: 7 juni 2006 Rapport Geplaatst: 7 juni 2006 Ik sluit me ook bij woozie aan leuke sfeer en ja mooi appartement en ookal is woozie blind hij is wel kick Reageren
Ben007 Geplaatst: 7 juni 2006 Rapport Geplaatst: 7 juni 2006 Ja da van woozie is de max ma sommige save houses zijn ook wel knap Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 7 juni 2006 Rapport Geplaatst: 7 juni 2006 Als je zo'n mod instaleert kun je in Woozie's huis. Reageren
tt boy Geplaatst: 7 juni 2006 Rapport Geplaatst: 7 juni 2006 ik vind ook big smokes crack house Reageren
Juju Geplaatst: 7 juni 2006 Rapport Geplaatst: 7 juni 2006 Ik vind Liberty City het fijnst, en de Welcome Pump ook wel. Er heerst gewoon een chille sfeer daar. Voor Liberty City heb ik alles gedaan om er te komen, en het was de moeite waard Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.