Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Wie kent Commessaris Rex niet, een betrouwbare en lieve hond die samen met een partner de strijd aan gaat tegen het kwaad voor de politie, hellaas zijn er soms herhalingen en wordt er niks meer in dat genre gedaan. Voor de trouwe kijkers:

commessarisrex7na.gif

Rate + Comment graag

Bewerkt: door Grove St.
Geplaatst:

Thanks allebei, maar rates en wat meer comments naar de graphische kant zou ook prettig zijn ;)

Geplaatst:

Misschien kan je nog wat meer met de achtergrond doen. Nu is het maar zo wit weet je..

Wellicht kan je het font opzoeken van de serie, en die zin die onder de sig staat nu onder die 4 plaatjes plaatsen, en dan met dat font natuurlijk.. Verder moet je een beetje letten dat de plaatjes gelijk staan, ik zie bijvoorbeeld dat ze een beetje meer naar rechts geschoven kunnen worden. Is een detail, maar zet wel de puntjes op de I zegmaar..

Ook een 1pxl border zou denk ik niet misstaan, om het helemaal af te maken..

Nougoed, een paar suggesties van mijn kant, hopelijk heb je er wat aan. Voor deze signature geef ik een 7/10. :)

Geplaatst:
Misschien kan je nog wat meer met de achtergrond doen. Nu is het maar zo wit weet je..

Wellicht kan je het font opzoeken van de serie, en die zin die onder de sig staat nu onder die 4 plaatjes plaatsen, en dan met dat font natuurlijk.. Verder moet je een beetje letten dat de plaatjes gelijk staan, ik zie bijvoorbeeld dat ze een beetje meer naar rechts geschoven kunnen worden. Is een detail, maar zet wel de puntjes op de I zegmaar..

Nougoed, een paar suggesties van mijn kant, hopelijk heb je er wat aan. Voor deze signature geef ik een 7/10. :)

Het is niet wit, het is Orange pop ;)

Font ga ik eens zoeken, plaatjes maak ik ook wel goed. Ik wil juist géén border, het moet open blijven alsof het lijkt dat ze gewoon als plaatjes er staan, soort transparant look. :Y

Geplaatst:

Ik vind het wel mooi gedaan ik geef je er een 8/10 voor mischien de plaatjes iets dichter bij elkaar maarja dat is mijn mening.

Geplaatst:

Font ga ik eens zoeken, plaatjes maak ik ook wel goed. Ik wil juist géén border, het moet open blijven alsof het lijkt dat ze gewoon als plaatjes er staan, soort transparant look. :Y

Oh zo.. :bonk:

Sorry, had ik niet door. Vergeet dat van die border dan ook maar... Maar dan kan je beter de achtergrond transparant maken en opslaan als .png. Dan is de achtergrond ook in de Calired de juiste kleur.. :Y

Geplaatst:

Oh zo.. :bonk:

Sorry, had ik niet door. Vergeet dat van die border dan ook maar... Maar dan kan je beter de achtergrond transparant maken en opslaan als .png. Dan is de achtergrond ook in de Calired de juiste kleur.. :Y

Oke, weet ik dat ook weer. Ik zal eraan werken ;)

Geplaatst:

Ik vind hem niet echt mooi, hij is wat aan de simpele kant.

Je hebt een achtergrond met wat plaatjes, je had er nog wat meer aan kunnen doen.

Je had ook beter een transparante achtergrond kunnen nemen, zodat het op alle skins goed past.

Ik geef je een 6/10.

Geplaatst: (bewerkt)

Bedankt voor de rates + comments,

Hier heb ik een nieuwe Transparante versie, het font word nog aangepast. Hieronder kan je hem zien:

commissarisrextranscopy9ug.gif

Bewerkt: door Grove St.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...