bronzenknieschijf Geplaatst: 6 juni 2006 Rapport Geplaatst: 6 juni 2006 weet er iemand een gratis klein (of groot) programma waarme eje dvd's afspeel.. k had er wel 1 maar de comp is leegehaald en heb er geen meer.. dus wie weet er 1? Reageren
GTA Fanaat Geplaatst: 6 juni 2006 Rapport Geplaatst: 6 juni 2006 Met Windows Media Player en Winamp kun je je DVD's bekijken Verder weet ik 1,2,3 geen ander programma waar het mee kan! Reageren
bronzenknieschijf Geplaatst: 6 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 6 juni 2006 ja maar in windows midia player zegt dit.. iets heel erg vaags: Kan geen dvd-video afspelen. Open het onderdeel Beeldscherm in het Configuratiescherm en stel een lagere schermresolutie en kleurkwaliteit in. Klik op Meer informatie om de Probleemoplosser voor dvd te openen... iemand weet wat ik moe doen Reageren
GTA Fanaat Geplaatst: 6 juni 2006 Rapport Geplaatst: 6 juni 2006 Ja, je moet laatste muisknop op buroblad klikken en dan eigenschappen en dan een lagere beeldresolutie instellen! Dan moet hij het doen in Windows Media Player. Reageren
bronzenknieschijf Geplaatst: 6 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 6 juni 2006 jah dta heb ik natuurlijk al stuk of 100 keer geprobeert.. lukt nie.... kan iemand gewoon een link geven naar een goed dvd afspeel programma?? Reageren
SummerBase Geplaatst: 6 juni 2006 Rapport Geplaatst: 6 juni 2006 Hoi Bronzeknieschijf, een goed dvd-afspeel programma moet je meestal kopen. Daar hangen natuurlijk ook prijs-kaartjes aan. Ik denk dat er niet echt een super-stabiel gratis programma is buiten Windows Media Player om. Je kan natuurlijk altijd een betaald programma uitproberen, denk aan Powerdvd of een programma dat bij je dvd-brander/romspeler zit. Klik hier om het programma Powerdvd uit te proberen. Wil je nergens voor gaan betalen weet ik het ook niet meer, mischien nieuwe windows media player downloaden? - Heb je wel een dvd-rom speler in je computer? Reageren
bronzenknieschijf Geplaatst: 6 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 6 juni 2006 jaaaaaa dat was et.. power dvd... k wist de naam nie meer wat we vroeger hadde!!!... dat ligt hier nog ergens... BETAALD!!! vet veel bedankt summer.. ohjah... we krijge eindelijk nieuwe computer.. nie wat ik allemaal wou maar t is te doen totdat ik zelf geld heb voor computer!!.. dus dan ziek je wel weer snel bij mta Reageren
GTA Fanaat Geplaatst: 6 juni 2006 Rapport Geplaatst: 6 juni 2006 Winamp is ook een goeie Programma om DVD's mee te bekijken! Winamp NL Winamp EN Winamp is volledig gratis! Reageren
bronzenknieschijf Geplaatst: 6 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 6 juni 2006 jah das ook een goede... is er eigenlijkeen forum voor freeware??? zouw er eigenlijk wle moeten zijn!!! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.