noedel Geplaatst: 6 juni 2006 Rapport Geplaatst: 6 juni 2006 Heyz allemaal, hier heb ik een behoorlijke (nogal onmogelijke) vraag, maarja, ik kan maar proberen... Op de foto's hieronder zie je een soort van jumps die ik graag zou willen maken, om bijvoorbeeld met de monster wat te kunnen freestylen als een gek De laatste foto laat ongeveer zien hoe het er in het echt aan toe gaat. Graag had ik aan de modders van dit forum gevraagd of ze me kunnen helpen? (zelf durf ik niet goed beginnen prutsen, tenzij alles tot in de puntjes word uitgelegd... :$ ) Dit zou echt ssuuppeerr zijn! :$ En indien iemand dit zou willen proberen, kan je er dan soms voor zorgen dat de wagens (die dan als obstakel gebruikt worden) geen wielen hebben? Dat ze dus bijvoorbeeld 'vast' staan op de grond, tussen twee bergjes grond, die dan het jumpen makkelijker maken Of misschien telkens nieuwe wagens spawnen als je er een eindje van bent weggereden (zoals in het spel zelf). Eens je een eindje bent weg geweest staan er een nieuwe wagen enz... Als je dit zou doen zal de trailer van de Tanker wel wat moeilijk worden denk ik, want die verdwijnt telkens De locatie maakt niet zoveel uit, als ik maar gek kan doen Please help me! De schetsen: De foto: Groeten, en ik hoop echt dat er reactie op komt :$ Reageren
coz Geplaatst: 7 juni 2006 Rapport Geplaatst: 7 juni 2006 (bewerkt) je zou natuurlijk dit ook kunnen doen in MTA maar dan telt het niet in je normale game mee ... en kan je volgens mij niet een stretch en andere autos gebruiken (tenzij je een player klemzet ) maar andere objecten zijn natuurlijk wel mogelijk, ipv een stretch een caravan kan je er wel weer met 32 man tegelijk van genieten zomaar even een ideetje hoor dom .. bedenk me ineens nee dit wil je niet in mta - want het leuke is natuurlijk dat de autos waar je overheen rijdt kapot gaan Bewerkt: 7 juni 2006 door coz Reageren
SWYV Geplaatst: 7 juni 2006 Rapport Geplaatst: 7 juni 2006 humm het is wel mogelijk van een auto niet te laten rijden hoor zelfs heb ik mijn gemodde auto een "niet rijdende" auto vervangd denk vb aan de wrakken van auto's (vb eentje bij de huis van ryder staat er een wrak waarmee jij niet kun rijden, awel jij kun de auto vervangen hoor (maar ik heb nog niet geprobeerd met originiele wel met de wagens dat ik gemaakt heb met Sketchup ofzo maar kapot gaan gaat die niet hoor Reageren
Matiscus Geplaatst: 7 juni 2006 Rapport Geplaatst: 7 juni 2006 Alles wat jij zou willen is mogelijk. Alleen is het niet echt gemakkelijk om te maken. Zodat de jumps tot in de detail verbonden zijn aan de wagens. Verder altijd nieuwe auto's laten spawnen is ook niet mogelijk. Toch niet als ze geen wielen hebben. Verder wil ik dat wel eens proberen... Het is niet zo lang werk alleen denk werk. Als ik thuis ben zal ik even een auto zonder wielen ingame plaatsen. Dan nog een jump voorzetten en je kan gerust springen. Reageren
noedel Geplaatst: 7 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 7 juni 2006 Wow dus het gaat wel degelijk? Zalig! @ SWYV: Ja, die wrakken had ik ook al ergens zien staan, lijkt wel leuk om die dan te gebruiken! Maar om bijvoorbeeld tussen twee lage wrakken een hogere te plaatsen (zoals bovenaan op de foto met de stretches en boxville), gaat dat dan ook? Dan kan je wat heftiger jumpen @ coz: ik kan hier geen MTA spelen, als ik het open loopt de pc telkens vast en blablabla, maar toch een leuk idee Ik wil het ook wel proberen hoor, maar spijtig genoeg weet ik geen bal af van hoe je het zou moeten maken Toch leuk dat er hoop is En volgens mij zijn er nog wel Monster Jam-fans op het forum, die dit wel leuk vinden? Groeten! Reageren
Matiscus Geplaatst: 7 juni 2006 Rapport Geplaatst: 7 juni 2006 Ik heb even de stretch veranderd. Hij heeft geen schade model meer. Je kan er niet meer instappen. En hij staat zo vast als een steen. Hier heb je een foto. Juist moet ik hem nog hernieuw textures geven. Reageren
noedel Geplaatst: 7 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 7 juni 2006 Wow! Super! Net zoals ik het me al voorstelde Is al heel mooi vind ik zelf, perfect Echt erg bedankt dat je dit wil proberen, want dit doe ik het liefste in SA: met de monster wat gaan rondscheuren, enkel spijtig dat je dus nergens zulke dingen vind... Wie weet kan je dit misschien wel op internet zetten Maar over de locatie, waar denk je dat je het zult zetten? (het golfterrein in San Fierro lijkt me wel leuk, naast de vijvertjes, aan de kant van de rijschool) Maar dat mag jij best kiezen Hier zie je pas hoe mensen elkaar soms graag helpen he Groeten! Reageren
Matiscus Geplaatst: 7 juni 2006 Rapport Geplaatst: 7 juni 2006 De plaats van het ganse stunt park ging in de woestijn komen. Vond ik zelf. Maar als jij die in SF wil is het geen probleem. Maar ik denk dat ik al jou tekeningen ga uitwerken in SA en er een mod van ga maken. Verder ga ik straks weer aan de slag maar juist een klein vraagje, hoe moeten de wagen komen te staan front tegen achterkant. Of zijkant tegen zijkant? Reageren
SamShine Geplaatst: 7 juni 2006 Rapport Geplaatst: 7 juni 2006 Bij een normale monsterjam staan ze volgensmij zijkant tegen zijkant! Reageren
Big-Bear Geplaatst: 7 juni 2006 Rapport Geplaatst: 7 juni 2006 Ik heb denk een wat Beter idee, je neemt een bestaand Station uit SA, naar mijn voorkeur die van Los Santos, je herbouwd het Interior van dat Stadion, met auto's die op de manier van Matsicus zijn geplaats. Eventueel kan je ook alleen een deel van het bestaande Interior aanpassen En Matsicus, vervangt de Stretch van jouw, die niet kan rijden, de echte Stretch, dat krijg je namelijkl overal niet rijdende auto's Reageren
Matiscus Geplaatst: 7 juni 2006 Rapport Geplaatst: 7 juni 2006 Ik heb denk een wat Beter idee, je neemt een bestaand Station uit SA, naar mijn voorkeur die van Los Santos, je herbouwd het Interior van dat Stadion, met auto's die op de manier van Matsicus zijn geplaats.Eventueel kan je ook alleen een deel van het bestaande Interior aanpassen En Matsicus, vervangt de Stretch van jouw, die niet kan rijden, de echte Stretch, dat krijg je namelijkl overal niet rijdende auto's De echte stretch is zijn totaal gescheiden van de versie die gewoon als model dient. En het stadium aanpassen word wel nog moeilijk... Aangezien je moet beginnen prutsen in de bestaande IDE en IPL's van SA. Reageren
Big-Bear Geplaatst: 7 juni 2006 Rapport Geplaatst: 7 juni 2006 Die kopieer je gewoon, stopt hem in een nieuwe Map, in een nieuwe IPL, daar is niks moeilijk aan, je moet alleen het Model aanpassen, in feite alles kopieren en renamen, en ergens anders plaatsen. Let er ook op, dat er maar 5 extra IDE's aan een niet gecleande SA!! Als je daar overgaat krijg je een crash Reageren
noedel Geplaatst: 7 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 7 juni 2006 De plaats van het ganse stunt park ging in de woestijn komen. Vond ik zelf. Maar als jij die in SF wil is het geen probleem. Maar ik denk dat ik al jou tekeningen ga uitwerken in SA en er een mod van ga maken. Verder ga ik straks weer aan de slag maar juist een klein vraagje, hoe moeten de wagen komen te staan front tegen achterkant. Of zijkant tegen zijkant? Idd, ze staan zijkant tegen zijkant. Waar gaan ze nu tevoorschijn komen? Nogmaals bedankt, ik zal mezelf maar gelukkig prijzen Sta te popelen! Ga je ze werkelijk allemaal proberen maken? Die met het trapje ook? Groeten! Reageren
Matiscus Geplaatst: 7 juni 2006 Rapport Geplaatst: 7 juni 2006 Het modellen zelf kruipt niet echt veel tijd in. Ik denk dat ik hem plaats in het begin om alles te testen in de woestijn. Daarachter kan ik plannen maken om hem in zo'n race stadium te zetten. Maar voor allereerst ga ik die bovenste proberen, en zien hoe het verloopt. Het zal een brede jump moeten zijn anders gaat de monster truck ernaast rijden. Reageren
noedel Geplaatst: 7 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 7 juni 2006 (bewerkt) Ja idd, daarom dat ik meestal een stretch zou gebruiken. Desnoods kan je twee van die boxvilles (net als die stretch die je gemaakt hebt) met hun achterkant tegen elkaar zetten, om breed genoeg te zijn? Dat het er zo ongeveer uitziet: | jump |----------- | stretch | ----------- ---------------------- | boxville| boxville | ---------------------- ----------- | stretch | ----------- | jump | Maar dan net iets beter gecentreerd Je doet maar, het gaat volgens mij wel een super mod worden hoor Groeten! Edit: heb je al enkele screens? Bewerkt: 8 juni 2006 door noedel Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.