Matiscus Geplaatst: 8 juni 2006 Rapport Geplaatst: 8 juni 2006 Hier heb ik al een screen van de jump. Vanvond kan je al een stunt ingame verwachten. Reageren
Jarno Geplaatst: 8 juni 2006 Rapport Geplaatst: 8 juni 2006 Ziet er erg goed uit Matiscus . Zoals ik al op MSN zei maar je waarschijnlijk niet had gelezen kan je ook gewoon wagens plaatsen, vastzetten en deuren opslot doen via SCM. Maar zoals jij met die Stretch hebt gedaan ziet er wel leuker uit. Reageren
Matiscus Geplaatst: 8 juni 2006 Rapport Geplaatst: 8 juni 2006 Thanks Jarno. Maar aangezien ik alleen maar overweg kan met de main.scm van VC doe ik het maar opdeze manier. Ik vind die stretch nu wel stoer lijken. Even een begin foto van de Stretch. Comments? Reageren
noedel Geplaatst: 8 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 8 juni 2006 Comments? Ja: HET IS GEWOONWEG SUPER !!! Zal vanavond zeker nog eens komen piepen dan! Groeten! Reageren
Matiscus Geplaatst: 8 juni 2006 Rapport Geplaatst: 8 juni 2006 De stretch valt heel erg tegen ingame. Ik ga hem gewoon plaatsen gelijk hij ingame rijd. Maar ervoor zorgen dat je er niet met weg kan. EDIT: Screens ingame van de jump met een test. Reageren
noedel Geplaatst: 8 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 8 juni 2006 Wow, machtig! Maar kan je dan bijvoorbeeld geen 2 jumps maken, tegenover elkaar, zodat je er enkele wagens kunt tussenplaatsen? En die stretch die je er gaat zetten, gaat die dan ook na een tijdje ontploffen door de schade? Woehoew Groeten! Reageren
Matiscus Geplaatst: 8 juni 2006 Rapport Geplaatst: 8 juni 2006 Die tweede jump tegenovergestelde die komt er nog wel. Maar ik moet nog iets vinden op de wagens niet te laten exploderen. En ook dat ze stil blijven staan... Reageren
noedel Geplaatst: 8 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 8 juni 2006 Waarom dan niet die stretch? Hoe bedoel je met "hij valt tegen ingame"? Als hij de goede vorm heeft is het toch ook al goed, niet? De kleur speelt niet zo'n hele grote rol denk ikzelf. Groeten! Reageren
Matiscus Geplaatst: 8 juni 2006 Rapport Geplaatst: 8 juni 2006 De textures zijn niet goed. En de vorm is wel het zelfde. Maar het staat me niet aan... Ik zal er wel iets voor vinden. Ik heb daarnet nog wat zitten prutsen. En ik denk dat ik al weet hoe. Ik hoe jullie wel op de hoogte. Ik heb ook een nieuwe plaats, de pipes in Los Santos waar vroeger water stroomde komt nou die jump. Je hebt er een lange baan om op te trekken met je wagen. Reageren
gangster28 Geplaatst: 8 juni 2006 Rapport Geplaatst: 8 juni 2006 Motor er uit en dak wat lager? Denk dat er in het echt geen motor in zal zitten. @noedel Je laatste post wordt gezien als spam. >>> Door Matiscus: Gedraag je niet als moderator, daar ben ik voor. Maar we zien het inderdaad als spam. <<< Reageren
Jarno Geplaatst: 9 juni 2006 Rapport Geplaatst: 9 juni 2006 Die tweede jump tegenovergestelde die komt er nog wel. Maar ik moet nog iets vinden op de wagens niet te laten exploderen. En ook dat ze stil blijven staan... SCM Moet ik anders helpen Matiscus? Reageren
noedel Geplaatst: 9 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 9 juni 2006 Motor er uit en dak wat lager?Denk dat er in het echt geen motor in zal zitten. @noedel Je laatste post wordt gezien als spam. Sorry dan Idd, in het echt worden de motors eruit gehaald. Reageren
Matiscus Geplaatst: 9 juni 2006 Rapport Geplaatst: 9 juni 2006 Tijd voor updates. Ik heb er iets anders opgevonden. Het is ook wel iets goed. En het gaat nog meer springen dan een gewone auto. Hier zie je het begin op de vaste plaats. Comments? Reageren
noedel Geplaatst: 9 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 9 juni 2006 (bewerkt) Jiha! Als je zo enkele rijtjes van wagens naast elkaar kan zetten is het perfect Bijvoorbeeld een rij wagens zoals deze mét jumps aan de kanten, en een rij wagens zonder jumps misschien naast elkaar ofzo? Kan je ook van zulke hogere wrakken maken? Ziet er geweldig uit Groeten! Edit: Owja Matiscus, met welk programma maak jij die jump eigenlijk? enkel de jump Bewerkt: 9 juni 2006 door noedel Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.