Matiscus Geplaatst: 9 juni 2006 Rapport Geplaatst: 9 juni 2006 dat maakt hij met 3d max Inderdaad dat maak ik met 3dsmax. De eerste release van de mod is uit. Er volgen er waarschijnlijk nog. Maar dat is een begin. Je kan hem straks downloaden. Ik moet er nog even een appart topic overmaken. Ook mag je Jarno bedanken voor zijn hulp. Hij heeft me namelijk geholpen. EDIT: Link naar de mod. Reageren
noedel Geplaatst: 9 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 9 juni 2006 (bewerkt) gewoon super gedaan! Een dikke bravo zou ik zo zeggen De 'wrakken' staan goed vast, geweldig! Even offtopic: kan iemand me soms de originele monstera.dff, monstera.txd, camper.dff en camper.txd geven? Door wat te prutsen is de monster helemaal wit geworden en mijn wielen zijn dubbel zo breed Groeten! Bewerkt: 9 juni 2006 door noedel Reageren
Wazuup Geplaatst: 10 juni 2006 Rapport Geplaatst: 10 juni 2006 Even offtopic: kan iemand me soms de originele monstera.dff, monstera.txd, camper.dff en camper.txd geven?Door wat te prutsen is de monster helemaal wit geworden en mijn wielen zijn dubbel zo breed Groeten! Hiervoor is een speciaal ''GTA bestanden aanvraag'' topic aangemaakt. Post daar je verzoek nog maar eens. Mvg, Wazuup Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.