Jump to content

Kaart/plattegrond gangs?

Recommended Posts

Geplaatst:

Sinds ik GTA:SA maar af en toe speel zit ik nu nog in Los Santos gang wars te spelen.

Ik heb al een groot deel territories gewonnen maar is er in het spel een kaart of plattegrond waarop je al de territories in Los Santos kunt zien? zou heel handig zijn. _O__O_

Geplaatst:

Alle territories staan gewoon op de radar, eerst was de rader niet helemaal gekleurd, en nu wel. Die groene gebieden kan je niet aanvallen want die zijn van jezelf, je kan wel aangevallen worden. De paarsen zijn van je aartsrivaal de Ballas en de gele gebieden zijn van de Los Santos Vagos. Deze gebieden staan gewoon makkelijk op je radar aangegeven. Je kan ook op ESC drukken en dan druk je op Map en dan zie je ook de hele map van San Andreas zo kan je ook makkelijk de gang gebieden bekijken.

Je mag in de spoiler kijken het gaat over die Gang Territoiries later in het spel.

Trouwens op het einde van het spel zal je al die gang terretories weer moeten halen omdat je ze kwijt raakt na een bepaalde missie. Dus als je het erg veel werk vindt kan je beter even wachten tot je verder in het spel bent[/font]

Geplaatst: (bewerkt)
Alle territories staan gewoon op de radar, eerst was de rader niet helemaal gekleurd, en nu wel. Die groene gebieden kan je niet aanvallen want die zijn van jezelf, je kan wel aangevallen worden. De paarsen zijn van je aartsrivaal de Ballas en de gele gebieden zijn van de Los Santos Vagos. Deze gebieden staan gewoon makkelijk op je radar aangegeven. Je kan ook op ESC drukken en dan druk je op Map en dan zie je ook de hele map van San Andreas zo kan je ook makkelijk de gang gebieden bekijken.

Je mag in de spoiler kijken het gaat over die Gang Territoiries later in het spel.

Trouwens op het einde van het spel zal je al die gang terretories weer moeten halen omdat je ze kwijt raakt na een bepaalde missie. Dus als je het erg veel werk vindt kan je beter even wachten tot je verder in het spel bent[/font]

sorry verkeerd gequete

:puh: dat is wel erg voor je alles voor niets

Bewerkt: door dynastus
Geplaatst:
Je kan ook op ESC drukken en dan druk je op Map en dan zie je ook de hele map van San Andreas zo kan je ook makkelijk de gang gebieden bekijken.

Dit wou ik weten, dankjewel :klap:

Geplaatst:

Ik zit nu in de missie "Amphibious Assault" en ik had eerst ni genoeg longcapaciteit dus heb ik dat verbetered en toen mocht ik wel de missie beginnen maar helemaal in het begin v/d missie moet je onder rotsen zwemmen maar als ik naar benden duik kan ik niet vooruit zwemmen :bonk::?:ch:

Geplaatst: (bewerkt)

Je moet eerst onderwater komen, dat doe je door op de linkermuisknop te drukken (dat is de schietknop). Als je onderwater bent moet je de Sprint toest indrukken, op de PC is dat de Spatiebalk. Als je dat doet, dan zal CJ vooruit gaan zwemmen. Doe je dat niet, dan raak je onder water (voor even) en dan kom je weer bovendrijven. Dat komt omdat je niet vooruit gaat, maar vooruit gaan doe je dus met de spatiebalk of ( voor de PS2 gebruikers of Xbox) de sprint toets. Dat moet wel lukken, succes! :cya:

Edit: Zie ook dit: http://nl.wikigta.org/index.php/Grand_Thef...hibious_Assault

Bewerkt: door R31
Geplaatst:
Ik zit nu in de missie "Amphibious Assault" en ik had eerst ni genoeg longcapaciteit dus heb ik dat verbetered en toen mocht ik wel de missie beginnen maar helemaal in het begin v/d missie moet je onder rotsen zwemmen maar als ik naar benden duik kan ik niet vooruit zwemmen :bonk::?:ch:

Als je onder water wil zwemmen, moet je eerst je linkermuisknop ingedrukt houden. Als je dan diep genoeg bent houd je de spatie ingedrukt en kan je CJ elke kan op laten zwemmen met de toetsen: 'W' vooruit. 'A' links. 'S' terug. 'D' rechts. Onder water heb je dus sowieso de spatie en de linkermuisknop ingedrukt. Misschien lukt het nu? :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...