Jump to content

GTA San Andreas Xbox Versie

Recommended Posts

Geplaatst:

Heey,

Ik was toe straks even GTA SA met ze tweeen aan het doen op de xbox en ik zag dat je allebij in een aparte boot kon varen.

Ik weet niet op dit al bekend is op het Forum, maar ik zag het toevallig. We waren een beeje aan het knooien en toen kwamen we op het idee allebij een boot te pakken, en dit lukte ook nog.

Ik vind het best wel vaag, want je kunt niet allebij in een aparte auto of moter ofzo...

Is dit hier al een keer verteld of niet? Zoja, sluit dit Topic dan maar weer en sorry voor het zelfde verhaal dan!

Groet,

Ronnie.

Geplaatst:

op de ps2 kan dit niet je moet altijd metd ezelfde persoon en het zelfde voertuig eigen aardig mm beetje raar

Geplaatst: (bewerkt)

Inderdaad, je kunt wel apart in een boot maar niet apart in een ander voertuig.

Je moet zorgen dat er sowieso al één iemand in de boot zit.

Als er iemand in de boot zit klik je op BACK en zoek je een andere boot om in te gaan.

Zodra je een andere boot hebt druk je weer op BACK en nu zie je dat jullie allebij een aparte boot hebben.

Bewerkt: door Ronnie1987
Geplaatst:
Kan je op de PC ook met 2 spelen? (Niet MTA of SA:2P)

Op de pc kun je het alleen met mods spelen de ps2 en X-BOX hebben wel automatisch een 2speler mode.

Geplaatst:

Helaas is dit niet mogelijk, GTA SA kan alleen met een 2 player mod voor de PC gespeelt worden.

Dit is niet Online spelen, maar dan speel je gewoon met elkaar!

Geplaatst:

Wat rullez zegt klopt niet hoor:ik heb is met een vriend ook allebij in een andere boot gezeten,, en dat was op de ps2

Geplaatst:
Wat rullez zegt klopt niet hoor:ik heb is met een vriend ook allebij in een andere boot gezeten,, en dat was op de ps2

hoe doe je dat dan :?

Geplaatst:

Dit klopt, Ik heb het ook al voorgehad. :Y

In het begin best leuk, maar dan word je contstant stopgezet omdat je te ver gaat, te snel, of te traag.

Mij lijkt het ook een bug, maar een intressante bug.

Merticus

Geplaatst:

hm nooit opgemerkt... wel vaag je kan wel

eentje met jetpack en de ander in een willekeurig voertuig, wat ook eeeeerg vaag is is dit:

ik ging een keertje met m'n broertje 2player doen op de ps2 en ik pakte een jetpack, en m'n broertje pakte de hydra. het vage was dit: ik ging heel hoog met de jetpack, en m'n broertje die hoefde niks te doen, hij kon zich gewoon laten neerstorten, want als je loopt met z'n tweeen zit er ook een soort zone dat je niet te ver uit elkaar kan. als de ene met een jetpack dan heel hoog gaat, en de ander met een hydra in de lucht vliegt, is dat wel lol.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...