Jump to content

G-Unit

Recommended Posts

Geplaatst:

C4D past niet bij cartoons, ik vind dat je dat wel moet weten. :{

Verder zijn de personen in kwestie te gesharpend, en die bling-flits past er ook niet bij.

Jij begint steeds minder goede sigs te maken. :N

Geplaatst:

Ja, ik weet het.

Maar ik heb er geen eens sharpen op gedaan, dat plaatje was volgens mij al zo.

Maar bedankt voor je rate.

Geplaatst:

Ik heb soms ook weleens tijden dat ik me werk helemaal niks vind. Dan stop ik gewoon een korte tijd, en doe ik alleen nog wat GT06 aanvragen. Als ik dan weer begin ga ik vooral veel tutorials oefenen, volgens, leren. Naar alle GFX sites gaan die ik ken, en nieuwe stijlen proberen. Meestal kom ik dan weer op iets nieuws uit :).

Je blingende bling bling plaatje blingt wel blingerig. Maar de bling, blingt een blingetje te blingerig naast de blingengede blingbling ketting van blingende 50 cent (:D!!). Netzolas die ketting van Young Buck. Ziet er meer uit als een brush, dan een bling. Voor de achtergrond heb ik ook een tip, zoek een achtergrond van een grote stad. En dan een paar dingen van deze tut gebruiken. Dan wordt het meer een geheel, dus in dezelfde stijl.

Geplaatst:
C4D past niet bij cartoons, ik vind dat je dat wel moet weten. :{

Verder zijn de personen in kwestie te gesharpend, en die bling-flits past er ook niet bij.

Jij begint steeds minder goede sigs te maken. :N

Niks aan toe te voegen

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...