San_Andreas_Nigga Geplaatst: 7 juni 2006 Rapport Geplaatst: 7 juni 2006 Net wat in elkaar geknutseld, er zit wel wat c4d en andere effecten in. Reageren
Froop Geplaatst: 7 juni 2006 Rapport Geplaatst: 7 juni 2006 C4D past niet bij cartoons, ik vind dat je dat wel moet weten. Verder zijn de personen in kwestie te gesharpend, en die bling-flits past er ook niet bij. Jij begint steeds minder goede sigs te maken. Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 7 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 7 juni 2006 Ja, ik weet het. Maar ik heb er geen eens sharpen op gedaan, dat plaatje was volgens mij al zo. Maar bedankt voor je rate. Reageren
Ferre Geplaatst: 7 juni 2006 Rapport Geplaatst: 7 juni 2006 Ik heb soms ook weleens tijden dat ik me werk helemaal niks vind. Dan stop ik gewoon een korte tijd, en doe ik alleen nog wat GT06 aanvragen. Als ik dan weer begin ga ik vooral veel tutorials oefenen, volgens, leren. Naar alle GFX sites gaan die ik ken, en nieuwe stijlen proberen. Meestal kom ik dan weer op iets nieuws uit . Je blingende bling bling plaatje blingt wel blingerig. Maar de bling, blingt een blingetje te blingerig naast de blingengede blingbling ketting van blingende 50 cent (!!). Netzolas die ketting van Young Buck. Ziet er meer uit als een brush, dan een bling. Voor de achtergrond heb ik ook een tip, zoek een achtergrond van een grote stad. En dan een paar dingen van deze tut gebruiken. Dan wordt het meer een geheel, dus in dezelfde stijl. Reageren
Grove St. Geplaatst: 7 juni 2006 Rapport Geplaatst: 7 juni 2006 C4D past niet bij cartoons, ik vind dat je dat wel moet weten. Verder zijn de personen in kwestie te gesharpend, en die bling-flits past er ook niet bij. Jij begint steeds minder goede sigs te maken. Niks aan toe te voegen Reageren
DJ-TQM Geplaatst: 7 juni 2006 Rapport Geplaatst: 7 juni 2006 Ik vind er wel humor in zitten en die 50cent stijl, blingbling komt goed over 7/10 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.