San_Andreas_Nigga Geplaatst: 7 juni 2006 Rapport Geplaatst: 7 juni 2006 (bewerkt) Ik heb deze avatar net gemaakt voor Gamerenders. Er zitten heel erg veel effecten in, dus dat ga ik niet allemaal opnoemen. [Best bekeken in Calired skin.] Edit: hier nog het origineel. Bewerkt: 7 juni 2006 door General Lee Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 7 juni 2006 Rapport Geplaatst: 7 juni 2006 De avatar ziet er strak uit. De effecten zijn ook goed toegepast, het enige minpuntje vind ik toch de tekst. De kleuren en de manier waarop je het er heb neer gezet vind ik niet mooi. Verder ziet hij er erg mooi uit. keep it up. 7.5/10 Reageren
Rullez Geplaatst: 7 juni 2006 Rapport Geplaatst: 7 juni 2006 (bewerkt) ik geef het een 8 het jammeren ervan is het groenen dat had je mischien rood moeten maken maar hij is erg strak toppie dus Bewerkt: 7 juni 2006 door rullez Reageren
Grove St. Geplaatst: 7 juni 2006 Rapport Geplaatst: 7 juni 2006 Ik vind het maar een rommeltje. Alles door elkaar gegooit en klaar. Te veel groene tinten. Nee, ik vind het zelf niet mooi. een 5.8/10 Reageren
The Mafia Geplaatst: 8 juni 2006 Rapport Geplaatst: 8 juni 2006 Netzoals Grove St. zegt een rommeltje ik geef je er een 5 voor. Reageren
Silverwing Geplaatst: 8 juni 2006 Rapport Geplaatst: 8 juni 2006 Leuke avatars van die vrouwen op Gamerenders hé? Alleen vindt ik je avatar wel mislukt, ik weet op welke je je baseerd. :$ Het is veel te rommelig, de kleuren zijn gewoon raar... Je kan het nog eens proberen, maar meestal maakt men zulke ava's algemeen met C4D. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.