Donwell Geplaatst: 7 juni 2006 Rapport Geplaatst: 7 juni 2006 Ik heb een mod waarmee je in bepaalde gebouwen kan, met onder andere de Garage in SF, van CJ. Maar ik kan nergens de gele marker vinden! Wie weet wat ik niet geplaatst heb/fout is? En dan nog een probleem: Vliegveld LS, als ik daar in kom en 1 stap zet, valt iedereen door de grond, wat is hier fout? Want andere doen het wel! Help me, please! Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 7 juni 2006 Rapport Geplaatst: 7 juni 2006 Ik heb een mod waarmee je in bepaalde gebouwen kan, met onder andere de Garage in SF, van CJ. Maar ik kan nergens de gele marker vinden! Wie weet wat ik niet geplaatst heb/fout is? En dan nog een probleem: Vliegveld LS, als ik daar in kom en 1 stap zet, valt iedereen door de grond, wat is hier fout? Want andere doen het wel! Help me, please! Ik weet niet welke mod je hebt maar ik raad aan de mod van GTA-downloads te downloaden. Daarna alles netjes te instaleren met de IMG tool, en dan moet hij het doen. (Werkt bij mij ook.) Maar ik denk dat jij iets verkeerds hebt gedaan bij het instaleren, de readme doorlezen is heel belangrijk! Kun je ook even zeggen welke mod je hebt? Ps: Sorry, maar ik kan geen links plaatsen van de download, zit op school die pagina's zijn geblokkeerd. Na schooltijd leg ik het dan wat uitgebreider voor je uit. Reageren
Dinkydau Geplaatst: 7 juni 2006 Rapport Geplaatst: 7 juni 2006 Ik heb een mod waarmee je in bepaalde gebouwen kan, met onder andere de Garage in SF, van CJ. Maar ik kan nergens de gele marker vinden! Wie weet wat ik niet geplaatst heb/fout is? En dan nog een probleem: Vliegveld LS, als ik daar in kom en 1 stap zet, valt iedereen door de grond, wat is hier fout? Want andere doen het wel! Help me, please! Je hoeft niet persé een mod te hebben hoor. Als je bij de ganton gym naar binnen gaat en je vliegt met een jetpack door het dak naast de deur dan kan je naar heel veel plekken toe vliegen. Reageren
Donwell Geplaatst: 7 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 7 juni 2006 (bewerkt) Ik doe no-cheat! Trouwens, ik heb de mod van gta-downloads, en dan enterable houses ofzo iets. Maar ik ben een stukje verder, maar nu probleem 2: De garage deur (rechts) is open, maar als ik naar binnen wil, is het eigenlijk een 'onzichtbare' deur, dus ik kan niet naar binnen! Ik heb screenshots gemaakt, zal ik morgen wel even opzetten... Kun je gelijk zien dat het een onzichtbare deur is! Edit: hier even de link: Klik! Bewerkt: 7 juni 2006 door TcT MafIosO Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 7 juni 2006 Rapport Geplaatst: 7 juni 2006 Check anders dat je Woozie's arpartement in kan. Of Ryder's Sweet's en OG-Log Huis in kan. Ik heb die mod ook geinstaleert. Hij is best wel lachen. Je kan ook arena 69 in. Reageren
Puma Geplaatst: 8 juni 2006 Rapport Geplaatst: 8 juni 2006 Je kan ook arena 69 in. het is area 69 btw Reageren
Donwell Geplaatst: 9 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 9 juni 2006 (bewerkt) Hier even de screens: De wagen die heel is is voordat ik erin wou rijden en die met de kapotte motorkap nadat ik erin wou rijden, kortom, het is een 'onzichtbare' deur, weet iemand hier raad mee? Bewerkt: 9 juni 2006 door TcT MafIosO Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.