ShortY- Geplaatst: 7 juni 2006 Rapport Geplaatst: 7 juni 2006 Ik zat deze ochtend eens in de map editor, en ik wilde een nieuwe map maken, toen ik opeens dit zag Ik zou niet weten waar dit aan ligt, alleen vind ik het wel grappig, ook probeerde ik een object bij haar neer te zetten, alleen dat lukte niet Toen ik het object had, was ze al weg... Reageren
Crappy-Apple Geplaatst: 7 juni 2006 Rapport Geplaatst: 7 juni 2006 HAHA das grapig kan je ze niet plat rijden ? Reageren
Dynamic Geplaatst: 7 juni 2006 Rapport Geplaatst: 7 juni 2006 Haha.. Dit heb ik zelf nog nooit eerder gezien! goed gevonden! Dynamic Reageren
blackpearl11 Geplaatst: 7 juni 2006 Rapport Geplaatst: 7 juni 2006 Oma moest even boodschappen doen Reageren
ShortY- Geplaatst: 7 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 7 juni 2006 HAHA das grapig kan je ze niet plat rijden ? Nee dat kon niet, er liepen er trouwens nog meer hoor, alleen die waren snel weg... Reageren
Juju Geplaatst: 7 juni 2006 Rapport Geplaatst: 7 juni 2006 Ja , dit heb ik ook al een keer gehad, ik dacht zo, wat doet die nou weer daar? Ook hoor je wel eens AK schoten. Reageren
SummerBase Geplaatst: 7 juni 2006 Rapport Geplaatst: 7 juni 2006 Grappig heb ik nog nooit gehad, maar denk wel dat het maken van een Map-editor best veel werk vaagt. Dus kunnen bug's niet uitblijven. En zoals Italia_juju ook al melde heb ik ook wel eens van die schoten ineens. Best wel raar, maar het gaat natuurlijk om de maps en niet om de editor(bugs). Reageren
ShortY- Geplaatst: 7 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 7 juni 2006 Die "schiet" bugs zijn gewoon omgevingsgeluiden, net als je de wind hoord, ook het water hoor je. Kijk, als je gewoon GTA:SA speelt, hoor je ook die AK's of M4's wel eens, het heeft natuurlijk helemaal geen zin om die dingen weg te werken Reageren
Dinkydau Geplaatst: 15 juli 2006 Rapport Geplaatst: 15 juli 2006 Haha wat grappig, een mens in de map editior. Maar ik heb soms ook wel eens dat de voertuigen op de spawnplaatsen ontploffen als ik er een barrel4 doorheen sleep om hem er naast te zetten. Die ontploft dan en er is dan ook vuur en alles. Reageren
R3]|A Geplaatst: 27 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2006 (bewerkt) de skin van dat poppetje komt volgens mij ook als omatje in GTAIII voor !!! >>> Door .Levi.: Bijlage verwijderd. Indien je een afbeelding plaatst in een post dient deze bij te dragen aan het topic.<<< Bewerkt: 27 oktober 2006 door .Levi. Reageren
GTA Fanaat Geplaatst: 28 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2006 Ik vind het wel grappig, ik heb het nog nooit eerder in de Map Editor gezien. En dat van die schoten hoort iedereen wel denk ik, dat is ook als je GTA SA normaal gaat spelen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.