Pipz Geplaatst: 7 juni 2006 Rapport Geplaatst: 7 juni 2006 Die missie met die vliegtuigjes van zero die je soort kabels ofzoiets op het dak willen kapot maken die moet je dan schieten alleen het lukt mij niet! Heeft iemand een goeie tip dat het me wel op tijd lukt op al die vliegtuigjes te vernietigen? Want ik vind die missie erg moeilijk Reageren
S.W.A.T. Geplaatst: 7 juni 2006 Rapport Geplaatst: 7 juni 2006 Die missie met die vliegtuigjes van zero die je soort kabels ofzoiets op het dak willen kapot maken die moet je dan schieten alleen het lukt mij niet!Heeft iemand een goeie tip dat het me wel op tijd lukt op al die vliegtuigjes te vernietigen? Want ik vind die missie erg moeilijk Speel deze missie overdag in het spel dan kan je ze goed zien ook veraf en mik op de vliegtuigjes die nog bommen hebben want die andere die doen toch niks meer.En als het echt niet lukt kan je je save game altijd in dit forum posten:Klik.Hier kan je lezen hoe je iemand anders je save game kan laten doen.:Klik.Veel succes hopelijk heb je wat aan de tips. Reageren
Bling Geplaatst: 7 juni 2006 Rapport Geplaatst: 7 juni 2006 (bewerkt) Als je het niet erg vind om codes te gebruiken kun je de code 'blaas alle autos op die dicht bij je zijn' doen. PC: CPKTNWT Xbox: Black, White, Right Trigger, Left Trigger, White, Black, X, Y, B, Y, White, Left Trigger PS2: R2, L2, R1, L1, L2, R2, Square, Triangle, Circle, Triangle, L2, L1 Voor meer info over deze missie, moet je even hier kijken. Je kunt natuurlijk ook je savegame (indien je hem voor de pc hebt) in het savegame aanvraag forum neerzetten. Dan zal ik of iemand anders van het forum hem voor je doen Bewerkt: 7 juni 2006 door Bling Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 7 juni 2006 Rapport Geplaatst: 7 juni 2006 Ook heb ik een degelijke topic, meestal heb je het spel op de PS2 als deze missie een probleem geeft. De meeste mensen hebben bij de missie Air Raid van Zero dan ook een probleem, maar misschien werkt dit. Blijf rustig, houd de schietknop ingedrukt, als je dan perongelijk voorbij het vliegtuigje met je richter dan komen de meeste kogels er waarschijnlijk wel tegenaan, dus blijf gewoon rond het vliegtuigje richten (beetje naar links richten, soms naar recht) en dan schiet je ze makkelijk uit de lucht. Succes! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.