Dio Geplaatst: 19 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2004 PSM2 are convinced that skateboards will be in the game. skateboards in SA ja het is alleen een gerucht.. in VC waren ook meisjes op rollerschaatsen, maar je kon die niet gebruiken ofzo :lol: misschien zie je wat mensen skaetboarden.. maar het zou wel relax zijn als je dat zelf ook zou kunnen dan heeft R* het goed geheim gehouden :rolleyes: Reageren
Tupac A. Shakur Geplaatst: 19 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2004 het gerucht skateboarden is zeker wel lauw moet er in lijkt me geinig om te doen maar denk dat je wel langzaam gaat maar wel een cool idee Reageren
Pete-R Geplaatst: 19 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2004 Het zou kunnen hoor dat skateboarden want we spreken hier wel over r*ckstar lijkt mij dan toch ook wel leuk dat je een half pipe krijgt voor je bmx en je skateboard en eventueel skate's. :rolleyes: Kan ook niet wachten!! Reageren
THE UNDERDOG (gast) Geplaatst: 19 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2004 se7en jij vond mijn informatie nep he? van dat skateboard enz. nou er staat hier dat het er wel in staat. Reageren
The Outlaw Geplaatst: 19 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2004 se7en jij vond mijn informatie nep he? van dat skateboard enz. nou er staat hier dat het er wel in staat. hallo, doen we effe rustig kijk se7en kon het toch ook niet ZEKER weten hij wou zekerheid hebben, geen reden om hem zo neer te halen maar die info is wel van hoge betrouwbare kwaliteit van de psm2 toch nou dan geen vuiltje aan de lucht Reageren
Spike Geplaatst: 19 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2004 zoz zo gaat steedt beter worden,:D:D more more more:P Reageren
THE UNDERDOG (gast) Geplaatst: 19 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2004 (bewerkt) se7en jij vond mijn informatie nep he? van dat skateboard enz. nou er staat hier dat het er wel in staat. hallo, doen we effe rustig kijk se7en kon het toch ook niet ZEKER weten hij wou zekerheid hebben, geen reden om hem zo neer te halen maar die info is wel van hoge betrouwbare kwaliteit van de psm2 toch nou dan geen vuiltje aan de lucht maar ik had die info al eerder dan dat het hier staat maar dat maakt niet uit Bewerkt: 19 oktober 2004 door THE UNDERDOG Reageren
Pete-R Geplaatst: 19 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2004 Niet te gek gaan denken he spike met ideeen zoals dat je misschien ook boodschappen moet doen voor je kind ik zeg ook maar wat :ibuk: Reageren
gta player Geplaatst: 19 oktober 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 19 oktober 2004 ik wil maar 1 ding weten kan je in zon heel groot vliegtuig vliegen? Reageren
Spike Geplaatst: 19 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2004 Niet te gek gaan denken he spike met ideeen zoals dat je misschien ook boodschappen moet doen voor je kind ik zeg ook maar wat :ibuk: wahahhah, nee zo dom ben ik ook weer niet . Reageren
THE UNDERDOG (gast) Geplaatst: 19 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2004 ik wil maar 1 ding weten kan je in zon heel groot vliegtuig vliegen? ja samen met acht gang members Reageren
Tupac A. Shakur Geplaatst: 19 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2004 ik wil maar 1 ding weten kan je in zon heel groot vliegtuig vliegen? ja samen met acht gang members dat is zeker lauw van gta vliegen in meer vliegtuigen dan alleen een watervliegtuig. er komen zieken dingen in de nieuwe gta laat staan wat voor geke shit ze dan wel niet voor ons in petto hebben in de versie na GTA SA Reageren
Trax Geplaatst: 19 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2004 ik wil maar 1 ding weten kan je in zon heel groot vliegtuig vliegen? ja samen met acht gang members Erm? O ja? :huh: Dan weet je meer als ik, en ik denk als menig ander lid ... Reageren
Pete-R Geplaatst: 19 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2004 Hier is ook volgens mijn helemaal nog niks over bekent aar zou best eens kunnen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.