brbgtaplayer Geplaatst: 7 juni 2006 Rapport Geplaatst: 7 juni 2006 yo je kan hier ergens een mod voor sa voor de ps2 downloaden. maar dat kan toch niet want je zet hem niet op de harddisc. moet je dan die dvd kopieeren met de mod erop ofzo? Reageren
S.W.A.T. Geplaatst: 7 juni 2006 Rapport Geplaatst: 7 juni 2006 Ik weet er niet veel van maar mods op de ps2 kan echt niet. Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 7 juni 2006 Rapport Geplaatst: 7 juni 2006 Het kan blijkbaar wel, zelf was ik er van overtuigd dat het niet kon, maar het kan toch. Je moet daarvoor je PS2 ombouwen en allemaal illegale dingen uitvoeren, dat is warez = tegen de regels. Om je toch wat meer informatie te geven, moet je dit topic eens (goed) doorlezen: http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=29155 Reageren
MrKooKie Geplaatst: 7 juni 2006 Rapport Geplaatst: 7 juni 2006 Onzin, je mag gerust een kopietje van je PS2 versie maken, en daar tegelijkertijd de mod op branden. Je mag het kopietje alleen nooit verstrekken of lenen, of verkopen of wat dan ook. Reageren
brbgtaplayer Geplaatst: 14 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 14 juni 2006 oh sorry ik had het niet zo bedoelt hoor. ik ga m'n ps2 heus niet zwaar (illegaal) ombouwen, laat maar dan. Reageren
gike Geplaatst: 14 juni 2006 Rapport Geplaatst: 14 juni 2006 als je je ps2 wil laten legaal en niet schadelijk en goedkoep wilt laten ombouwen moet je gewwon in de game manie van heisto/d berg de ifinty chip en de armax disc kopen zo heb ik gta sa aangepast Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.