The Mafia Geplaatst: 7 juni 2006 Rapport Geplaatst: 7 juni 2006 Hallo. Ik heb sinds kort een Dell Laptop gekocht maar ik heb een Probleem. Als ik op netstroom werk heb ik beter (Lichter) beeld maar als ik gewoon op mijn Accu wil werken word het beeld iets donker. Weet iemand wat ik hier aan kan doen ? Niels Reageren
Argon Geplaatst: 7 juni 2006 Rapport Geplaatst: 7 juni 2006 Hallo.Ik heb sinds kort een Dell Laptop gekocht maar ik heb een Probleem. Als ik op netstroom werk heb ik beter (Lichter) beeld maar als ik gewoon op mijn Accu wil werken word het beeld iets donker. Weet iemand wat ik hier aan kan doen ? Niels Misschien is het makkelijker om contact met Dell op te nemen want als er iets aan de hardware fout is en je begint te knoeien heb je geen garantie meer. Maar als er 1 ding is dat je zou kunnen doen is je accu helemaal laten opladen in je pc, dus dat die 100% vol zit, als dat niet werkt zou ik zeker wel is contact met Dell opnemen. Reageren
MrKooKie Geplaatst: 7 juni 2006 Rapport Geplaatst: 7 juni 2006 Je kan hier niks aan doen, ik heb ook een Dell Laptop, dit heb ik ook. De accu is beveiligd tegen teveel stroom of overhitting, dus als je de stroom erop laat staan terwijl deze al 100% is opgeladen maakt het niet uit. Waarom het beeld donkerder wordt is om stroom te besparen voor bijvoorbeeld een treinreis. Overigens vindt ik wel dat je alles gewoon nog steeds goed kunt zien als het beeld donkerder wordt. Reageren
The Mafia Geplaatst: 7 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 7 juni 2006 Maar mijn vriend heeft ook een Dell Laptop en heeft hier geen last van Reageren
RonaldVC Geplaatst: 7 juni 2006 Rapport Geplaatst: 7 juni 2006 Misschien kan je eens bij Energie-beheer kijken. Dat had ik ook met mijn laptop. Daar kan je allerlei instellingen wijzigen. Misschien staat er wel een instelling bij die ervoor zorgt dat de monitor niet 100% brand als er op de accu gewerkt wordt. Mocht je dat kunnen veranderen, zorgt dat natuurlijk wel voor een vermeerderd stroomverbruik.. Even zoeken in het configuratiescherm.. Het is het proberen waard. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.