Pipz Geplaatst: 7 juni 2006 Rapport Geplaatst: 7 juni 2006 Ik ben nu bij zo'n missie dat ik in een klein vliegtuigje moet vliegen en dan 5 werknemers van burklie ofzo neer moet knallen alleen hij lukt me niet help me Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 7 juni 2006 Rapport Geplaatst: 7 juni 2006 Ik ben nu bij zo'n missie dat ik in een klein vliegtuigje moet vliegen en dan 5 werknemers van burklie ofzo neer moet knallen alleen hij lukt me niet help me Dit is opzich een moeilijke missie, dit is waarschijnlijk de eerste keer dat je vliegt. Je moet proberen achter het voertuig telanden waar die mensen inzitten. Als je erachter bent geland duk je de schietknop in en houd je net zoalgn in totdat het voertuig explodeerd en de mensen doodzijn. Stappen ze uit, schiet die dan neer. Herhaal dit 5x. Lukt dat niet? Dan helpt dit misschien wel. Speel gewoon alle San Fierro en Dessert missies uit. Als je al deze missies hebt gehaald kom je bij de missie Learing to Fly. (De Zero missies zijn niet nodig om het volgende eiland te berijken) Dat is de vliegschool, daar leer je vliegen. Als je dan al deze missies van de vliegschool gehaald hebt, dan kun je goed vliegen. Keer dan terug naar San Fierro om de missie Supply Lines van Zero te halen. Je hebt nu zoveel ervaring dat je makkelijk kunt vliegen naar de doelen om die doelen te vernietigen. Je kunt het eventueel ook een vriend laten doen, omdat deze misschien veel vliegervaring heeft op de PS2. Maar natuurlijk zelf halen is leuker, succes jongen! Reageren
Pipz Geplaatst: 7 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 7 juni 2006 Als je een cheat gebruikt met die msisie dat alle auto's ontploffen heb ik hem dan ook gehaald? >>> Door GTA-Sheep: Voor extra vragen geen nieuw topic aanmaken maar gewoon je vraag stellen in het topic wat je hierover al had aangemaakt <<< >>> Door Dizzee: Topics merged <<< Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 7 juni 2006 Rapport Geplaatst: 7 juni 2006 (bewerkt) Als je een cheat gebruikt met die msisie dat alle auto's ontploffen heb ik hem dan ook gehaald? Nee, bij de tweede missie moet je gewoon drugs in de auto van een man doen. Je moet dan gewoon snel 2x heen en weer rijden. Gaat je voertuig stuk, dan gaat de misie verloren. Ik heb een tip voor je, als je een missie vraag hebt, geef dan de missienaam als titel van het topic. Hier vind je alle missienamen: http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=14434 Bewerkt: 7 juni 2006 door R31 Reageren
S.W.A.T. Geplaatst: 7 juni 2006 Rapport Geplaatst: 7 juni 2006 (bewerkt) De tweede missie van San Fierro moet je een auto heelhuids drugs indoen en heelhuids terugbrengen volgens mij ben je in de war met de eerste missie van Zero.Edit:R31 heeft zijn bericht met die info al bewerkt. Bewerkt: 7 juni 2006 door S.W.A.T. Reageren
koenww Geplaatst: 9 juni 2006 Rapport Geplaatst: 9 juni 2006 hoi dit probleem had ik ook, maar het gaat heel makkelek als je met het vliegtuigje over de grond rijdt, je geeft gas en stuurt normaal met de Q naar links en de E naar rechts of omgedraaid kweet niet meer maar zo gaat de missie heel makkelek veel succes Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.