Ricardo(Killer) Geplaatst: 7 juni 2006 Rapport Geplaatst: 7 juni 2006 als je het spel helemaal heb uitgespeeld dan vin ik het eigenlijk wel vaag dat als je bij de kapper binnen looopt een kapsel doet en dan zegtie soms van tell smoke he needs a Cut maar dan is smoke allang dood is dit een verwijzing van dat smoke nog leeft ofzo ?:s Reageren
S.W.A.T. Geplaatst: 7 juni 2006 Rapport Geplaatst: 7 juni 2006 Nee dit is gewoon automatisch ingesproken voor de missie Ryder .Smoke leeft niet meer maar wel goed bedacht. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 7 juni 2006 Rapport Geplaatst: 7 juni 2006 Dat is mij eigenlijk nog nooit opgevallen.. Goed gevonden hoor, Ricardo(killer)! Of die kapper weet gewoon nog niet dat Smoke dood is Reageren
Ricardo(Killer) Geplaatst: 7 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 7 juni 2006 ik denk ook dat dat het is hoor Reageren
Robin2130 Geplaatst: 7 juni 2006 Rapport Geplaatst: 7 juni 2006 Dat is mij eigenlijk nog nooit opgevallen.. Goed gevonden hoor, Ricardo(killer)! Of die kapper weet gewoon nog niet dat Smoke dood is Kan dat misschien geen bug in het spel zijn? Reageren
Typhoon Geplaatst: 7 juni 2006 Rapport Geplaatst: 7 juni 2006 (bewerkt) Ik denk niet dat het een bug is, R* heeft het zo geprogameert, elke keer als je bij hem bent geweest zegt hij dat. R* heeft het niet zo geprogameert dat hij het na BS zijn dood niet meer zegt. Bewerkt: 7 juni 2006 door Typhoon Reageren
Puma Geplaatst: 7 juni 2006 Rapport Geplaatst: 7 juni 2006 MISScHIEN dat hij nog niet dood is... MISSCHIEN dat dit weer een vervolg krijgt in de volgende gta... god zal het weten... Reageren
Baffie Geplaatst: 7 juni 2006 Rapport Geplaatst: 7 juni 2006 MISScHIEN dat hij nog niet dood is... MISSCHIEN dat dit weer een vervolg krijgt in de volgende gta... god zal het weten... Even de laatste scène kijken, big smoke zegt als laatste z'n naam, en Tenpenny constanteert later dat hij dood is, hij beweegt ook niet meer, en ook al zou hij zogenaamd in coma zijn, het hele gebouw ontploft erna, denk je dat R* dan nog zou doen alsof hij nog zou leven? Bij Toreno was het mogelijk omdat hij gewoon niet in die heli zat, maar Big Smoke was het gewoon in eigen persoon, aan dubbelgangers doen ze er nog niet, dus BS is gewoon dood, of je het leuk vindt of niet. BTW, die Old Reece zegt ook wel eens als je weg loopt: "I hope you'll stay longer this time" of zoiets, ook al heb je het hele spel uitgespeeld zegt hij het nog, alsof je dan nog niet lang genoeg geweest bent. Reageren
Joriz Geplaatst: 7 juni 2006 Rapport Geplaatst: 7 juni 2006 Hij zegt gewoon random wat standaard tekstjes. Zo is het geprogrammeerd. Dus indien alles moest kloppen had Rockstar hier nog meer werk van moeten maken. Wat er voor zou zorgen dat San Andreas later uit kwam. Reageren
.::FLIPKIP::. Geplaatst: 7 juni 2006 Rapport Geplaatst: 7 juni 2006 (bewerkt) bij de radio stations klopt alles wel. Dat is mij eigenlijk nog nooit opgevallen.. Goed gevonden hoor, Ricardo(killer)! Of die kapper weet gewoon nog niet dat Smoke dood is nou, dan moet die kapper zeker alleen in zijn salon zijn gebeven want als hij dat niet heeft gemerkt dan is hij levenloos (zelfs in het spel) mijn theorie: het kan zo zijn dat hij smoke al lang niet meer heeft gezien en dat hij niet weet dat hij dood is, het komt op het zelfde neer maar toch het is (in mijn ogen) iets logischer Bewerkt: 7 juni 2006 door plippop Reageren
Puma Geplaatst: 8 juni 2006 Rapport Geplaatst: 8 juni 2006 MISScHIEN dat hij nog niet dood is... MISSCHIEN dat dit weer een vervolg krijgt in de volgende gta... god zal het weten... Even de laatste scène kijken, big smoke zegt als laatste z'n naam, en Tenpenny constanteert later dat hij dood is, hij beweegt ook niet meer, en ook al zou hij zogenaamd in coma zijn, het hele gebouw ontploft erna, denk je dat R* dan nog zou doen alsof hij nog zou leven? Bij Toreno was het mogelijk omdat hij gewoon niet in die heli zat, maar Big Smoke was het gewoon in eigen persoon, aan dubbelgangers doen ze er nog niet, dus BS is gewoon dood, of je het leuk vindt of niet. BTW, die Old Reece zegt ook wel eens als je weg loopt: "I hope you'll stay longer this time" of zoiets, ook al heb je het hele spel uitgespeeld zegt hij het nog, alsof je dan nog niet lang genoeg geweest bent. dit hoeft niet persé te kloppen, want san andreas speelt zich (volgens mij) later af dan vice city, en in vice city vermoord je sonny forelli, maar in een filmpje wat ik heb gezien op google praten ze ook nog door over sonny forrelli maar dies al dood maja ik weet het ook niet of dat nou waar is ik heb het filmpje een keer gezien en hij is ook nog vet om te zien gewoon... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.