Timmieboy Geplaatst: 18 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2004 Heeft iemand een save van alle 100 Hidden packeges? Dan kan ik namelijk nog wat meer doen in VC. Gr. Tim(Timmieboy). Alvast bedankt! Reageren
Arjen Geplaatst: 19 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2004 Als je even bij de GTAgames Downloads kijkt zie je een Save Game die al 100% is uitgespeeld. Maar ik weet niet of er één is die alle Packages al heeft. Trouwens, als je ze zoekt is het best wel leuk [EDIT] Er is wel een Save Game dat je alle Packages hebt, maar de missies nog niet hebt uitgespeeld. http://www.gtagames.nl/downloads.php?load_...me=GTAVCsf8.zip Reageren
Eclipse Geplaatst: 19 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2004 en als je ze zelf wil vinden dan kan je natuurlijk ook een kaart raadplegen die je helpt mij het zoeken van de hidden packages de kaart Reageren
Timmieboy Geplaatst: 19 oktober 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 19 oktober 2004 en als je ze zelf wil vinden dan kan je natuurlijk ook een kaart raadplegen die je helpt mij het zoeken van de hidden packagesde kaart Ja, bedankt allemaal! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.