ACID Geplaatst: 7 juni 2006 Rapport Geplaatst: 7 juni 2006 digitale snelheidsmeter voor gta-sa waar kan ik deze downloaden ? ACID Reageren
S.W.A.T. Geplaatst: 7 juni 2006 Rapport Geplaatst: 7 juni 2006 Die kan je volgens mij gewoon downloaden op gtagames. Reageren
tt boy Geplaatst: 7 juni 2006 Rapport Geplaatst: 7 juni 2006 ja hij is op gtagames wel te vinde of anders op gtagarage Reageren
ACID Geplaatst: 7 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 7 juni 2006 op gtagames staat er geen neen, en op gtagarage staat er een die is analoog en die werkt niet, p.s. ik wil een digitale snelheidsmeteer ( geen analoge ) Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 7 juni 2006 Rapport Geplaatst: 7 juni 2006 Kijk anders hier eens: http://www.gta-downloads.com/pafiledb.php?act=category&id=10 Reageren
Kraay Geplaatst: 7 juni 2006 Rapport Geplaatst: 7 juni 2006 (bewerkt) Download de bijlage-->pak hem uit-->open saCamHack.exe-->Ga naar Display settings-->Kies hoe je alles wil hebben staan(Bij guage style kun je kiezen tussen digitaal en analoog)-->Start je game. sacamhack.zip Bewerkt: 7 juni 2006 door Kraay Reageren
ACID Geplaatst: 8 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 8 juni 2006 (bewerkt) Kijk anders hier eens: http://www.gta-downloads.com/pafiledb.php?act=category&id=10 Op die site die R31 gaf stond, dat het er zo uit zag, wie weet hoe ik het ook zo mooi kan krijgen ? EDIT: ik heb het al gevonden laat maar Bewerkt: 8 juni 2006 door ACID Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 8 juni 2006 Rapport Geplaatst: 8 juni 2006 Kijk anders hier eens: http://www.gta-downloads.com/pafiledb.php?act=category&id=10 Op die site die R31 gaf stond, dat het er zo uit zag, wie weet hoe ik het ook zo mooi kan krijgen ? Volgens mij is dit de mod die je zoekt. Het is een camerahack, in dit topic vind je de instaltie van het geheel. (Even naar beneden scrollen kom je hem wel tegen.) Reageren
Donwell Geplaatst: 9 juni 2006 Rapport Geplaatst: 9 juni 2006 (bewerkt) Je moet het volgende doen om hem te enablen: ga naar control settings en druk op enable. Klik nu een knop aan die je handig lijkt (in mijn geval NUM9). Wel staat er altijd DIK_ voor. Ok, ga nu in een voertuig en druk op die knop die je hebt aangeklikt. Nu verschijnt de speedometer in beeld! Ook kun je onzichtbaar worden. Even een screen maken hoor! Ik heb alleen nog zelf een vraagje: hoe krijg je dat beeld dat je het stuur ziet? Hier de screens: Bewerkt: 9 juni 2006 door TcT MafIosO Reageren
nickgta3 Geplaatst: 12 juni 2006 Rapport Geplaatst: 12 juni 2006 kan iemand mij zeggen waar hij die mooie kilo meter teller van daan heeft of die link geven Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 12 juni 2006 Rapport Geplaatst: 12 juni 2006 kan iemand mij zeggen waar hij die mooie kilo meter teller van daan heeft of die link geven Ja ik heb hem voor je, >hier< is hij. Het is een camerahack. In >dit< topic vind je de uitleg hoe en wat te instaleren. Veel plezier ermee! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.