Ricardo(Killer) Geplaatst: 7 juni 2006 Rapport Geplaatst: 7 juni 2006 he ik heb eeen vraag waar is dat dansen voor wat je in die discos kan doen wat heb je eraan? >>> Door Dizzee: Zet eens niet al je topics in het EE-forum... moved<<< Reageren
sarwish Geplaatst: 7 juni 2006 Rapport Geplaatst: 7 juni 2006 (bewerkt) ik denk dat om voor de 100% te halen is Bewerkt: 7 juni 2006 door sarwish Reageren
S.W.A.T. Geplaatst: 7 juni 2006 Rapport Geplaatst: 7 juni 2006 Je kan dat gewoon voor de fun doen en op een date met je vriendin er is geen beloning voor. Reageren
Svenie Geplaatst: 7 juni 2006 Rapport Geplaatst: 7 juni 2006 (bewerkt) Het dansen is eigenlijk gewoon om je te vermaken. Uiteindelijk heb je ze toch nodig voor dates, want soms wil je vriendin wel eens gaan dansen in de disco. (Als je dit niet doet, ook niets van aantrekken.) Verder gaan sommige mensen gaan dansen om de missie Life's a Beach te oefenen. Hopelijk heb je hier wat aan. Veel speelplezier. Verder gaan sommige mensen gaan dansen om de missie Life's a Beach te oefenen. Pas na deze missie zijn de discotheken open om te dansen. Idd, Ruurd heeft weer gelijk. Foutje van mij .:$ Bewerkt: 7 juni 2006 door Svenie Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 7 juni 2006 Rapport Geplaatst: 7 juni 2006 Verder gaan sommige mensen gaan dansen om de missie Life's a Beach te oefenen. Pas na deze missie zijn de discotheken open om te dansen. Reageren
Ricardo(Killer) Geplaatst: 7 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 7 juni 2006 ok bedankt jonges Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.