Puma Geplaatst: 7 juni 2006 Rapport Geplaatst: 7 juni 2006 Op deze topic is het de bedoeling dat je de raarste pics stuurt en showt van raar geparkeerde/gespawnde voertuigen, voertuigen die in ene boom hangen, op elkaar, op een huis of weet ik veel hoe gek je het kan bedenken. Post hier de raarste pics van je geparkeerde/gespawnde voertuigen, pics van bugs waardoor voertuigen raar zijn gespawnd/geparkeerd zijn ook altijd leuk!!! "waar moet ik die plaatjes uploaden?" ga naar www.imageshack.us, klik op "bladeren", zoek je plaatje, vink even "resize image?" aan en selecteer in dat menuutje "640x480" en dan "host it", ff w88 en dan kopieer je de link die bij "Direct link to image " staat, open een nieuw bericht op deze topic, klik op dat plaatje met dat boompje, plak de link erin, "ok" en klaar. Ook heb ik zelf natuurlijk wat rare pics, meer dan 20, maar dit vind ik toch wel de beste: hoe ik het voor elkaar heb gekregen weet ik niet precies meer... Reageren
SummerBase Geplaatst: 7 juni 2006 Rapport Geplaatst: 7 juni 2006 Hoi Puma , Ik heb nog wel wat screens die gemaakt zijn in me server. Het is een beetje slechte kwaliteit, omdat die gemaakt zijn op een wat oudere pc. Maar goed daar gaat het natuurlijk niet om . Denk terug aan de goede oude tijd Puma. Ik zal binnenkort nog eens kijken of ik nog wat leuke plaatjes. En volgens mij was hier ook al een topic over. Reageren
ComiXs Geplaatst: 7 juni 2006 Rapport Geplaatst: 7 juni 2006 Was een chaos op het LV vliegveld, moest landen dus doen we het zo. >>> Door Dizzee: Screenshot verkleind. Hou je screens binnen het formaat van 640x480 pixels a.u.b. of plaats een thumbnail.<<< Reageren
Foxr Geplaatst: 7 juni 2006 Rapport Geplaatst: 7 juni 2006 (bewerkt) Nieuwe manier op files in te korten, op de een of andere manier reden ze gewoon op elkaar? Bewerkt: 7 juni 2006 door Foxr Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.