Jump to content

Gang Territory

Recommended Posts

Geplaatst:

in de haven boven links in The Dessert is bij mij een gang territory van de Vargos ik las hier een keer dat als je ver buiten SA komt dat er dan meer komen... ik zelf ben een keer ver weg afgedwaald van SA en heb dit maar een vriend van me heeft dit ook!

mijn vraagen

1. hoe komt dit

2. klopt dit: :?

dat als je ver buiten SA komt dat er dan meer gang territory's komen
:?

Ik heb SA op de PS2 :cya:

Geplaatst:

1) Dat kan kloppen, tijdens de missie Saint Marks Bistro vlieg je heel ver van de kaart af. Soms verschuift de kaart wat zodat op andere plekken in San Andreas ook Gang Terrortoriums komen. Vooral daar linksboven bij de bootschool verschijnen vaak 'hoods'.

2) Ja, dat klopt hoor. Door ongeveer 20 minuten in echte levendstijd naar het noord-noord-oost te vliegen van San Andreas dan komen er vaak in San Andreas nieuwe plekken.

Geplaatst: (bewerkt)

1) het is gewoon een bug, niets aan te doen dus.

2) Dat klopt idd, ik heb zelf enkele territory's in de Dessert. Ik doe het zo: Steel een Shamal op LV Airport en vlieg er mee naar het Noorden van lV, blijf een geringe tijd in dezelfde richting vliegen en laat je na ongeveer 5 minuten dood gaan door te crashen in het water. Hoe langer je vliegt, hoe meer territory's je krijgt. Het enige nadeel is dat je de territory's bijna nooit kunt overnemen om dat de Ballasen en de Vagosen niet in dat gebied spawmen.

Hopelijk heb ik je een beetje geholpen. :?

Veel succes. :cya:

Edit: Ruud was me weer voor. :@:puh:

Bewerkt: door Svenie
Geplaatst:
1) Dat kan kloppen, tijdens de missie Saint Marks Bistro vlieg je heel ver van de kaart af. Soms verschuift de kaart wat zodat op andere plekken in San Andreas ook Gang Terrortoriums komen. Vooral daar linksboven bij de bootschool verschijnen vaak 'hoods'.

2) Ja, dat klopt hoor. Door ongeveer 20 minuten in echte levendstijd naar het noord-noord-oost te vliegen van San Andreas dan komen er vaak in San Andreas nieuwe plekken.

en deze kun je ook aanvallen

dus dat er ook grove's lopen in SF of LV

Geplaatst:

en deze kun je ook aanvallen

dus dat er ook grove's lopen in SF of LV

Ja Grove street krijgt ook territorium erbij.
Geplaatst:
dus als je ver vliegt kun je heel SA overnemen :?

:klap: ... :klap: ... :klap:

Misschien wel, ik heb er nog nooit iemand over gehoord die alles 'groen' had. Waarschijnlijk kunje dus heel San Andreas, als je telens dat trukje toepast dat je heel veel vliegt, dan komen er vanzelf veel 'hoods' bij. Op het einde kun je heel veel hoods hebben die in jou bezit komen in Los Santos, Badlands, San Fierro, Dessert en Las Venturas.

Geplaatst:
dus als je ver vliegt kun je heel SA overnemen :?

:klap: ... :klap: ... :klap:

Ja maar je moet territoriums wel overnemen maar nadat je een paar erbij hebt gekregen duurt het langer voordat je er meet territoriums komen dus je moet heel lang vliegen misschien wel twee dagen in onze tijd.

Geplaatst:

ik ben nu aan het vliegen :puh:

en krijg er geen terriory's bij maar komt dit als ik dood ben gegaan pas of moet ik gewoon geduldig blijven vliegen met mijn Hydra :D ?

Geplaatst:

en krijg er geen terriory's bij maar komt dit als ik dood ben gegaan pas of moet ik gewoon geduldig blijven vliegen met mijn Hydra :D ?

Je moet gewoon geduldig blijven vliegen, Kijk wat R31 zegt:

Door ongeveer 20 minuten in echte levendstijd naar het noord-noord-oost te vliegen van San Andreas dan komen er vaak in San Andreas nieuwe plekken.

Je hebt er het nodige geduld voor nodig, maar het schijnt dus dat je heel SA kan overnemen kan ik hier uit opmaken. Ik zelf wist het nog niet, ik zie het ook voor het eerst. :)

Geplaatst:

Je moet gewoon geduldig blijven vliegen, Kijk wat R31 zegt:

Door ongeveer 20 minuten in echte levendstijd naar het noord-noord-oost te vliegen van San Andreas dan komen er vaak in San Andreas nieuwe plekken.

Je hebt er het nodige geduld voor nodig, maar het schijnt dus dat je heel SA kan overnemen kan ik hier uit opmaken. Ik zelf wist het nog niet, ik zie het ook voor het eerst. :)

maar zie ik ze meteen op mijn kaartje of pas als ik dood ben :?

Geplaatst:

Het beste voertuig dat je kunt gebruiken om die extra 'kleuren' op je kaart te krijgen is het vliegtuig de Smahal. Als je dan helemaal naar linksboven in Las Venturas vliegt, dan moet je dat 20 minuten doen. Als je dat gedaan hebt, dan spring je naar +/-25 minuten in het water. Laat je zelf verdrinken door heel diep te zwemmen. Dan verdrink je, als het goed is (wat vaak gebeurt, dus niet altijd) dan heb je nieuwe gebieden op andere plekken dan in Los Santos. Ik hoop dat je het nu begrijpt.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...