gta fan man Geplaatst: 7 juni 2006 Rapport Geplaatst: 7 juni 2006 hallo allemaal. kan iemand me ven helpen? ik heb een savegame gedownload op http://www.vladimir.skach.cz/sanandreas/ maar als ik de savegame wil downloade en ik ga spelen dan load ik de savegame en dan komt er een report venster van niet verzenden of wel verzenden buitenom loopt het spel dus vast. ik wou de savegame outdride downloaden wand ik wou ook nog eens de missie doen van snail trail en de trijn proberen te jatten inplaats van volgen ik zal ff uitleggen op welk punt het spel vast loopt: als ik de savegame load dan komt die balk van savegame lade als die klaar is dan komt er zwart beeld wat ik normaal ook heb en daarna dan waar je hebt maar dan in dat stukje als het zwartbeeld is dan loopt het spel vast meschien kan iemand me helpen alvast bedankt Reageren
Froodooo Geplaatst: 7 juni 2006 Rapport Geplaatst: 7 juni 2006 Het kan zijn dat juist die savegame die jij wilde downloaden het toevallig niet doet, je kunt best proberen om er nog één te downloaden, en te kijken of die het dan wel doet. Het kan misschien ook zijn dat het aan de versie ligt die je hebt van SA. De versie van die site is versie 1, en misschien heb jij wel versie 2. Kijk hiervoor in dit topic voor meer info. Altijd kun je wat virusscannertjes en dergelijke over je PC halen, en het spel eventueel opnieuw installeren. Veel succes! Reageren
Typhoon Geplaatst: 7 juni 2006 Rapport Geplaatst: 7 juni 2006 Het kan zijn dat je V2 hebt van de game en dat die savegame die jij gedownload hebt van V1 is. Je kan je San Andreas downgraden als jij V2 hebt. Bekijk dit topic voor meer info over dat onderwerp. Je kan ook proberen het bestandje GTA_Set te verwijderen dit bestandje vindt zich in Mijn Documenten --> GTA San Andreas Userfiles, doordat je hem verwijderd worden al je instellingen weer op de oude gezet. Vertel me als het lukt en als je iets niet snapt vraag je het maar. Reageren
Bling Geplaatst: 7 juni 2006 Rapport Geplaatst: 7 juni 2006 (bewerkt) Het kan in ieder geval niet aan die savegame liggen, want ik heb die savegame ook wel eens gedownload (outrider, dezelfde dus). Het kan inderdaad zoals Froodooo en Typhoon al zeiden, aan de versie liggen. Bewerkt: 7 juni 2006 door Bling Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 7 juni 2006 Rapport Geplaatst: 7 juni 2006 Ik weet wel zeker dat je versie 2 hebt en daarom kun je het beste hier (http://www.gtaforums.c...topic=205856) een savegame voor versie 2 downloaden. In die eerste post van dat topic staan allemaal savegame's, versie 1 en versie 1.01 savegame's staan bovenaan maar als je even doorscrolt naar beneden, dan kom je vanzelf met grote letters versie 2 tegen. Dan kun je je savegame uitkiezen en verder spelen. Nu moet het lukken, succes! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.