Jump to content

funny stunt


darknight

Recommended Posts

whowwwkeeej hier gaan we dan, zag net topic over vcn gebouw, maar dat heb ik nie nodig, die chopper die erop staat wel, da ding is geweldig, geschikt voor het echte stuntwerk, enige tijd oefening is wel verreist maar met de vcn maverick kun je salto's en zijwaardse salto's maken en met een beetje geluk ken je nog gekkere dingen uithalen met die chopper :puh: echt heel leuk en uiteraard is ie ook geschikt om zeer nouw onder vies lage bruggen te vliegen, toch raad ik het aan om een sea sparrow daar voor te gebruiken, ikzelf ben nu zover dat ik met de apache full speed onder een brug door raas, enige oefening was zeker nodig en het aantal ziekenhuis bezoeken waaren onderhand ook schrikbarend maar het mooiste is als je een sparrow hebt in mta en er zit iemand naast je en je gaat met een rotgang onder een brug door dan zijn de reacties daarop leuk :puh: bijna niemand doet het of kan het, nu nog uniek straks nie meer, probeer maar, het is toch weer een verreiking op je skills in gtavc.......:D

Foto2.JPG

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Die 200 health haal je meestal met de abmublance missies, denk niet dat hij cheat gebruikt.

en over die speedometer, bij somige mods heb je dat, dark knight heb nu de broken mod maar een mod waar je taxi's kan bellen, auto's kan kopen benzine te tanken en damage en snelheid kan je downloaden van GTAFILES(Geen spam nee) en dan vice city, mods , new vice city 2004

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 maanden later...

nee dat is het allemaal niet, het is zo dat The fast & The furious MOD dat verzorgt

je krijgt 200 health en 200 armor plus KPH meter en schade meter, allemaal gratis erbij, ik en ambulance missies doen jah sure, ik doe carmageddon look a like en rij iedereen van zn staart :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...
die laatste wist ik nog niet,maar je kan ook je gezondheid op 99999999999 zetten maar dan moet je modden en dat ga ik nu eens niet volledig uitleggen hoe je dat doet...

ofwel: Het was niet zo'n nuttige post :lol:

Maar met 200 health en 200 armor ben je aardig stevig tegenover zo'n bende Haïtianen :) Dan kan je tenminste lekker op de vuist gaan met die gasten!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...