Ironfist Geplaatst: 1 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 1 juli 2004 nee we zitten niet meer on-topic maar ik denk dat veel mensen DIT intressanter vinden als een stuntje back off-topic ik kan met structexp alleen die dingen doen want met andere programmas kan ik niet zo goed werken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 1 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 1 juli 2004 nee we zitten niet meer on-topic maar ik denk dat veel mensen DIT intressanter vinden als een stuntje Dan moet je even een nieuw topic openen als dat zo moeilijk is. <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ironfist Geplaatst: 1 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 1 juli 2004 anders word de site volgestopt met onnodige topics... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 1 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 1 juli 2004 anders word de site volgestopt met onnodige topics... Dus je vind het zelf een zinloze topic. :blink: Nah ja.. boeie. Nu gewoon weer ontopic blijven. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.