Stoerte Geplaatst: 7 juni 2006 Rapport Geplaatst: 7 juni 2006 hey, overlaatst was er een programma gepost waarin je kon kijken wat je nog allemaal moet doen voor je 100% dit topic kan ik helaas niet meer vinden, kan iemand me ff helpen please... zit namelijk op 90% ongeveer en wil ff kijken wat ik precies allemaal nog moet doen... Reageren
Froodooo Geplaatst: 7 juni 2006 Rapport Geplaatst: 7 juni 2006 (bewerkt) Ah, dat handige programma kan je hier vinden. Edit: Moet je je posts niet zo lang maken, Typhoon! Nee grapje, er komt een dag dat je me voor bent! Bewerkt: 7 juni 2006 door Froodooo Reageren
Typhoon Geplaatst: 7 juni 2006 Rapport Geplaatst: 7 juni 2006 (bewerkt) Er is een progamma genaam San Andreas Mission Analyzer, in dit topic staat er meer info over. Die download link die doet het niet meer, maar er is nog een download link klik ->Hier-< om te downloaden, scroll dan naar beneden en druk op free wacht een paar seconden en dan zal je een 3 cijferige/letterige code in moeten vullen. Daarna kan je hem downloaden. Kijk in dat topic voor meer info. Froodooo je bent me steeds voor Tsja maar ik heb lekker lang en jij kort Bewerkt: 7 juni 2006 door Typhoon Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.