El_EviL_{EL} Geplaatst: 7 juni 2006 Rapport Geplaatst: 7 juni 2006 yo, ik heb mta:sa gedownload maar ik heb 2 vrage 1) kan je ergens zien welk speltype een bepaalde server is ?? of wat je juist moet doen ? (achtervolgen, racen, elkaar vernietigen, ...) 2) ik word dikwijls gekicked van een server met de melding " kicked from server, suspected cheating" Maar ik cheat niet !!!!! Reageren
SummerBase Geplaatst: 7 juni 2006 Rapport Geplaatst: 7 juni 2006 yo,ik heb mta:sa gedownload maar ik heb 2 vrage 1) kan je ergens zien welk speltype een bepaalde server is ?? of wat je juist moet doen ? (achtervolgen, racen, elkaar vernietigen, ...) 2) ik word dikwijls gekicked van een server met de melding " kicked from server, suspected cheating" Maar ik cheat niet !!!!! 1) : Soms kan je in de naam van de server zien wat met er in het grootste deel speelt. In tegenstelling tot sa-mp kan je niet zien welke game-mode/spel-type er word gespeeld. Want er zijn heel veel verschillende gamemodes ook wel mappen genoemt in MTA:Sa race. 2) : Dit kan een bug wezen, krijg je dit echt bij elke server? Ik dacht dat dit zo onderhand wel een beetje eruit was. Die bug dan. Nou in ieder geval veel succes. Reageren
El_EviL_{EL} Geplaatst: 8 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 8 juni 2006 Thnx Nog iemand ideeen om ''suspected cheating" op te losse ???? (heb al 1 patch gedownload) Reageren
RTS Geplaatst: 8 juni 2006 Rapport Geplaatst: 8 juni 2006 Zo min mogelijk progamma's aan, bijvoorbeeld webbrowsers. Reageren
El_EviL_{EL} Geplaatst: 10 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 10 juni 2006 ik doe het allemaal maar ik heb het nog steeds Reageren
Joriz Geplaatst: 10 juni 2006 Rapport Geplaatst: 10 juni 2006 Je moet een schone installatie van GTA San Andreas hebben om MTA te kunnen spelen. Verwijder dus mods en andere tools. Reageren
El_EviL_{EL} Geplaatst: 10 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 10 juni 2006 (bewerkt) Dus nieuwe auto's enzo eruit verwijderen ??? of is het misschien omdat ik er eens een NO-CD patch heb geinstalled??????? Bewerkt: 10 juni 2006 door El_EviL_{EL} Reageren
SummerBase Geplaatst: 10 juni 2006 Rapport Geplaatst: 10 juni 2006 Dus nieuwe auto's enzo eruit verwijderen ???of is het misschien omdat ik er eens een NO-CD patch heb geinstalled??????? Ik raad je mta af als je de hoofdbestanden aan hebt gepast. Voor mod(ificatie's) of andere aanpassingen. Zoals Joriz al had vermeld moet je gewoon met je originele GTA:Sa dvd het spel opnieuw instaleren. En een no-cd patch moet niet veel uitmaken. Zolang je maar de normale originele versie van San andreas hebt. Veel succes. Reageren
El_EviL_{EL} Geplaatst: 10 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 10 juni 2006 Misschien kan ik eens SA:MP probere ziet er ook leuk uit waar kan ik die downloaden ??? Reageren
Azer Geplaatst: 10 juni 2006 Rapport Geplaatst: 10 juni 2006 Misschien kan ik eens SA:MP probere ziet er ook leuk uit waar kan ik die downloaden ??? www.sa-mp.com Reageren
El_EviL_{EL} Geplaatst: 11 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 11 juni 2006 Thanx en het werkt uitstekend Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.