Froop Geplaatst: 7 juni 2006 Rapport Share Geplaatst: 7 juni 2006 (bewerkt) Outcome: Attachment Tutorial Bewerkt: 4 juli 2006 door Froop Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RonaldVC Geplaatst: 7 juni 2006 Rapport Share Geplaatst: 7 juni 2006 (bewerkt) Mooie tut Froop. Mooie outcome, goed op de details gelet, kortom knap werk. Misschien is het ook handig als je uitlegt wat er precies gebeurd als je al die toetsencombinaties indrukt, zodat je ook weet wat er gebeurd zegmaar (voor de mensen die het nog niet weten).. Ik doel voornamelijk op dit stukje: Verder zijn er hier en daar wat grammatica- en typefoutjes, maar dat is maar kleinigheidje. Bovendien is het niet storend.. Morgen ga ik hem gelijk even proberen. Bewerkt: 7 juni 2006 door RonaldVC Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wastelander Geplaatst: 7 juni 2006 Rapport Share Geplaatst: 7 juni 2006 Zeer goeie Tut ! Had altijd al wel zoiets willen maken, ik zal hem zeker vaker volgen Dit is mijn resultaat Hier en daar is niet helemaal zo als ik wil , Maar ik weet niet hoe ik dat oplos maar met dit resultaat kan ik wel leven ! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 9 juni 2006 Rapport Share Geplaatst: 9 juni 2006 Zeer nette tutorial, Froop. Ik heb hem ook al gelezen op GameRenders, en heb hem daar ook even gevolgd. Dit is mijn resultaat: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.