ShortY- Geplaatst: 7 juni 2006 Rapport Geplaatst: 7 juni 2006 (bewerkt) Laatst was ik de gamemode: LVDMod: MG(+Langrab) vanuit het Engels aan het vertalen naar het Nederlands. (De informatie die de spelers zien in de chatbalk) Dit vond ik aardig geslaagd, alleen toen ik het script wilde compilen naar amx, kreeg ik 5 errors, ik heb het proberen op te lossen door wat dingen weg te halen, en wat regels te tellen, of ik er niet per ongeluk teveel had gebruikt ten opzichte van de originale LVDMod, alleen lukte het niet Ik zit er best wel mee, want het vertalen was best een boel werk.. Hier is een screenshot van alle errors: Kun je het op dit plaatje niet goed zien? Klik dan hier.. HOE LOS IK DIT OP! EDIT: Ik heb geen nieuwe dingen toegevoegt, alleen het Engels veranderd in het Nederlands... Bewerkt: 7 juni 2006 door niels_pwnt Reageren
ShortY- Geplaatst: 7 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 7 juni 2006 (bewerkt) Hier issie: Bewerkt: 7 juni 2006 door niels_pwnt Reageren
Le MrG Geplaatst: 7 juni 2006 Rapport Geplaatst: 7 juni 2006 Je had er geen erge fouten in zitten: Op regel 631 had je een punt gezet achter een return 1; Op regel 883 had je een foutje gemaakt, die overkomt je snel SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, "Huidige "wanted" mensen:"); Je hebt bij wanted 2x een "erbij gezet, dit kun je wel doen, maar dan moet je er een \ voorzetten, het word dan: SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, "Huidige \"wanted\" mensen:"); Fout verwijderd, we gaan door Nadat ik hem wou compilen kreeg ik nog 1 error, er zat een fout op r1010 Dezelfde fout die je hierboven hebt gemaakt, 2x een extra ": SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, "Je moet in een "Ammunation" zijn om het wapen te kopen!"); Dat word dus: SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, "Je moet in een \"Ammunation\" zijn om het wapen te kopen!"); Ik heb 't opgelost, v2 vind je in rar Reageren
ShortY- Geplaatst: 8 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 8 juni 2006 Nou, hardstikke bedankt! nu kan ik hem eindelijk op mijn server zetten! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.