Follow Geplaatst: 7 juni 2006 Rapport Geplaatst: 7 juni 2006 Wie heeft nog een goeie runescape acocunt, met hoge levels enzo. Ik heb zelf wel wat spullen.. Ik weet niet of iemand het wel wil geven maar ik zal hem heel dankbaar zijn. De levels die ik heb zijn: Ik zoek er dan wel 1 met hogere levels. Ik ben er al verslaaft aangeraakt Reageren
Renne Geplaatst: 17 juni 2006 Rapport Geplaatst: 17 juni 2006 Ik wil het je wel geven. Stuur me een pm als je het nog wilt. Dan vermeld ik al mijn gegevens. Mijn account is nog ietsje hoger dan dat van jou. Mijn hoogste skill is mining met 63 en mijn combat 50. Reageren
Follow Geplaatst: 18 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 18 juni 2006 Oke, ik heb een PB gestuurd Even als herringen hier gemeld. Reageren
ExploudeD Geplaatst: 23 juni 2006 Rapport Geplaatst: 23 juni 2006 Wat is dat runscape eigenlijk? En is het gratis. Reageren
Kraay Geplaatst: 23 juni 2006 Rapport Geplaatst: 23 juni 2006 Wat is dat runscape eigenlijk? En is het gratis. http://www.runescape.com/ Ja, is gratis Reageren
Rullez Geplaatst: 23 juni 2006 Rapport Geplaatst: 23 juni 2006 Het lijkt mij ook wel leuk maar moet je voor runescape nog wat downloaden of wat hebben Reageren
Flitskikker Geplaatst: 23 juni 2006 Rapport Geplaatst: 23 juni 2006 Je hoeft niks te downloaden. Alleen Java als je dat nog niet hebt. Reageren
Rullez Geplaatst: 23 juni 2006 Rapport Geplaatst: 23 juni 2006 wat houd java in heb niet zoveel verstand van computers? Reageren
RTS Geplaatst: 23 juni 2006 Rapport Geplaatst: 23 juni 2006 wat houd java in heb niet zoveel verstand van computers? Runescape is op Java gebouwd, net als sommige spelletjes op internet op Flash. Als Runescape het gewoon doet nu, dan heb je Java reeds geinstalleerd. Reageren
Rullez Geplaatst: 23 juni 2006 Rapport Geplaatst: 23 juni 2006 heeft er iemand dan mischien nog een account voor mijn die hij niet meer gebruikt Reageren
Velaro Geplaatst: 23 juni 2006 Rapport Geplaatst: 23 juni 2006 Hey Rullez, Java is een programma waarmee bepaalde programma's functioneren. Dit is noodzakelijk voor onder andere Runescape en dergelijke dingen. Als je dus van plan bent om Runescape eens te gaan spelen dan heb je dit nodig. Dit progje kan je >Hier op de Java Site< downloaden. Veel plezier als je van plan was met Runescape te starten. Velaro. Reageren
Le MrG Geplaatst: 23 juni 2006 Rapport Geplaatst: 23 juni 2006 'T is leuker om zelf helemaal vanaf de start te beginnen, anders begin je meteen met goeie dingen maar weet je niet hoe het moet. Netzoiets als een Save voor SA te downloaden waar je alleen nog End Of The Line moet doen, terwijl je nog niks weet van het verhaal, de controls enz enz Reageren
Rullez Geplaatst: 24 juni 2006 Rapport Geplaatst: 24 juni 2006 maar ookal gebruik je hem niet meer dat mag het mischien wel Reageren
Jarno Geplaatst: 25 juni 2006 Rapport Geplaatst: 25 juni 2006 Zoals Craxy Ceezy al liet zien is het verkopen, ruilen van accounts verboden. Er mag maar 1 iemand op een account spelen. Dus dit is illegaal. Reageren
Rullez Geplaatst: 25 juni 2006 Rapport Geplaatst: 25 juni 2006 dan heb follow wat illigaals gedaan Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.