RonaldVC Geplaatst: 8 juni 2006 Rapport Geplaatst: 8 juni 2006 (bewerkt) Ik heb met behulp van Froop's nieuwe tut een signature gemaakt. Een paar handelingen heb ik weggelaten, en ik heb ook een paar eigen dingen toegevoegd. Maar goed, er zijn voornamelijk veel filters toegepast. Eigenlijk alles van Froop's tut, behalve de brushes en de lensflare. De tekst moet natuurlijk haar handtekening voorstellen. Rates & comments are welcome. Bewerkt: 8 juni 2006 door RonaldVC Reageren
Froodooo Geplaatst: 9 juni 2006 Rapport Geplaatst: 9 juni 2006 (bewerkt) Ziet er redelijk leuk uit, die handtekening van haar is zeker leuk gelukt, en ook best origineel! Het viel me eerst niet op, maar er staat ook nog RVC op haar arm. Goed dat het niet zo opvalt, anders had het niet mooi gestaan, zo ziet het er goed uit in ieder geval. De render zelf ziet er erg mooi uit (niet alleen de vrouw, maar ook de effecten ). Cijfers Achtergrond: 7.8 (Tja, niet echt een achtergrond, hij is wit, maar ik heb hem beoordeel om hoe het staat) Kleuren: 8.3 Render: 8 Effecten: 7.8 Tekst: 8.3 Originaliteit: 8.5 Algehele indruk: 7.5 Eventuele bonus: - Leuk gedaan Ronald, van mij een mooie 8! *** Hoogste rate ooit: Spiderman Sig van Levi. Cijfer: 9.3. *** Bewerkt: 9 juni 2006 door Froodooo Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 9 juni 2006 Rapport Geplaatst: 9 juni 2006 Hele mooie signature, Ronald. Ik vind de tekst er heel mooi opgezet, lijkt echt net een handtekening. De tekst RVC stoort me wel een beetje, misschien had je die wat minder opvallend kunnen doen. Maar hij is wel erg mooi geworden. Ik geef je een 8.5/10. Reageren
RonaldVC Geplaatst: 10 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 10 juni 2006 Bedankt voor jullie reacties jongens. @Froodooo, het is gewoon een stockplaatje, geen render, ze ligt in het zand, en er ligt ook wat zand op haar arm en kleding. Door die filters kan je niet meer goed zien dat het zand is eigenlijk. En dan nog iets, vind je Salma niet mooi? @General Lee, eigenlijk moet ik "RVC" inderdaad nog iets meer inblenden, hoewel de layer al op 20% staat, iets meer kan geen kwaad. Nog meer comments iemand? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.