Timmieboy Geplaatst: 19 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2004 Hallo, ik heb Collision File Editor 1.1 BETA gedownload, maar, hij wil hem niet unzippen. Kan iemand mij helpen? Gr. Tim. Alvast bedankt! Reageren
Arjen Geplaatst: 19 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2004 Download WinZip even van Download.com Reageren
Timmieboy Geplaatst: 19 oktober 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 19 oktober 2004 Download WinZip even van Download.com Heb ik al gedownload, maar, hij wilt het gewoon niet doen! Reageren
Eclipse Geplaatst: 19 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2004 waar heb je hem gedownload..misschien heb je wel een valse ofzow?? winrar is ook een goed programma Op mijn site kun je er in ieder geval een downloaden die het WEL doet. mijn site is http://gtamodding.gtagames.nl/ Ga dan naar TOOLS voor MAPPING dit topic hoort hier trouwens niet thuis -moved to modding vragen- Reageren
Timmieboy Geplaatst: 19 oktober 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 19 oktober 2004 waar heb je hem gedownload..misschien heb je wel een valse ofzow??winrar is ook een goed programma Op mijn site kun je er in ieder geval een downloaden die het WEL doet. mijn site is http://gtamodding.gtagames.nl/ Ga dan naar TOOLS voor MAPPING dit topic hoort hier trouwens niet thuis -moved to modding vragen- Maar, ik heb alle twee de programma's die jullie hier noemen, en alle twee werken, alleen deze wil hij niet unzippen! Reageren
Eclipse Geplaatst: 19 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2004 download winrar eens...misscien doet hij het dan wel (pak wel de Dutch version) Reageren
Timmieboy Geplaatst: 19 oktober 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 19 oktober 2004 download winrar eens...misscien doet hij het dan wel (pak wel de Dutch version) Heb ik ook, maar, ik zal hem wel overnieuw downloaden, alvast bedankt Reageren
Timmieboy Geplaatst: 19 oktober 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 19 oktober 2004 download winrar eens...misscien doet hij het dan wel (pak wel de Dutch version) Hij doet her dan nog steeds niet . Kan iemand misschien via msn het programma sturen?? Groetjes, Tim. Reageren
Eclipse Geplaatst: 19 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2004 pakt hij wel andezer bestanden uit? :huh: Reageren
Timmieboy Geplaatst: 29 oktober 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 29 oktober 2004 pakt hij wel andezer bestanden uit? :huh: Ja Reageren
Jarno Geplaatst: 29 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2004 Download dan vanaf andere site/mirror dit programma. Dit is enige wta het kan zijn volgensmij. Reageren
DJgrozo Geplaatst: 23 november 2004 Rapport Geplaatst: 23 november 2004 heb precies het zelfde :S hij pakt een par bestanden uit behalfe de .exe en hij geeft een fout melding :S Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.