Dutchy3010 Geplaatst: 8 juni 2006 Rapport Geplaatst: 8 juni 2006 Hey allemaal . Ik heb niet zo'n goede pc, nouja wel goede pc, maar sa draait gewoon slecht Allemaal halve mannetjes enzo. Nou gaf dat na de missie 'green sabre' wel een leuke foto op Als Tenpenny CJ naar de middle of nowhere heeft gebracht, praat hij een beetje. Tenpenny kijkt dan regelmatig naar achterne, maar iedere keer als hij naar achtere keek, kwamen er een soort van ogen tevoorschijn. Sorry dat mijn screen een beetje donker is... Reageren
Toni Caprioni Geplaatst: 8 juni 2006 Rapport Geplaatst: 8 juni 2006 Ogen tevoorschijn, ik denk dat je met een bug te maken heb, want ik heb nooit ogen gezien, alleen Hernandez die tegen een boom staat te plassen. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 8 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 8 juni 2006 (bewerkt) Ja, zie je die twee 'ogen' niet? In het 'achterhoofd' van tenpenny... Nog voordat ze hernandez er weer bij roepen na het plassen... Het is waarschijnlijk vanwege mijn toch al slecht lopende gta sa... Bewerkt: 8 juni 2006 door Dutchy3010 Reageren
RogierS. Geplaatst: 8 juni 2006 Rapport Geplaatst: 8 juni 2006 Haha, je hebt gelijk dat het leuke plaatjes oplevert! Tenpenny is de enige die niet zal liegen als hij zegt dat hij ogen in zijn achterhoofd heeft. Misschien krijg je dit soort "probleempjes" niet meer met een nieuwe videokaart? Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 8 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 8 juni 2006 Maar pas gelede zeiden mensen tegen mij (op dit forum) daat ik helemaal niet zo'n slechte kaart enzo had... Reageren
Michiel GTA Holland Geplaatst: 9 juni 2006 Rapport Geplaatst: 9 juni 2006 (bewerkt) Is dat echt Tenpenny's 'achterhoofd'? Het lijkt wel of het gewoon z'n gezicht is, maar dan wel met rare ogen. Zoiets heb ik namelijk ook een keer gehad, in een missie van Jizzy. In een van de filmpjes zaten Carl en Jizzy te praten in de Pleasure Domes en toen had Jizzy van die rare ogen. De ogen zaten gewoon in z'n gezicht, maar wel op die rare manier zoals bij Tenpenny. Verder heb ik het nooit gezien, alleen bij dat ene filmpje. EDIT: Beetje moeilijk te zien, maar ik heb ff een screenshot gemaakt: Klik ff op het plaatje en dan zie je het Bewerkt: 9 juni 2006 door Michiel GTA Holland Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.