Jump to content

Concerten & Zomerfestivals

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik vroeg me zomaar wie van jullie deze zomer nog naar concerten of zomerfestivals (bijv. LowLands) gaan.

Morgen ga ik naar Guus Meeuwis in het Philips Stadion. Ik en een vriend hadden eergisteren een tussenuur op school, dus we besloten eventjes naar de mediatheek te gaan. Op Marktplaats hadden we twee tickets aan de haak kunnen slaan voor de helft van de normale prijs. :puh: Mooi meegenomen, meteen een leuke afsluiting van de proefwerkweek, en dus eigenlijk ook van het schooljaar. :)

Verder heb ik niks op het programma staan wat concerten betreft, maar ik ga (als ik niet hoef te werken) ook nog naar een paar Zomeravonden van de Efteling (Open tot twaalf uur 's avonds, avond gevuld met bekende artiesten). Voordeel is dat ik er gratis in kan omdat ik vakantiewerk doe daar. Die avonden hebben altijd een bijzondere sfeer. Iedereen die er ooit een keer op zo'n avond geweest is kan daar over mee praten. De Efteling zit in de zomer al aan zijn eigenlijke bezoekerscapaciteit, bij die Zomeravonden gaan we daar lekker twee keer overheen. :D

Ik ben benieuwd of jullie ook nog een bezoek brengen aan een concert of iets dergelijks in de komende maanden. :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...