X-Zero Geplaatst: 8 juni 2006 Rapport Geplaatst: 8 juni 2006 Hallo Ik ga m'n eerste auto bouwen,1 probleem(meerdere zullen volgen ) Wat zijn de uitknip afmetingen van een Blueprint voor Zmodeler ''v1.07b?bedankt en tot ziens Reageren
Wazuup Geplaatst: 8 juni 2006 Rapport Geplaatst: 8 juni 2006 Dat maakt volgens mij niet uit. Je moet alleen de plane net zo groot maken als het plaatje van je blueprints. Vervolgens zet je die blueprints daarop als texture, en zet je ze goed. De blueprints zijn al op schaal, dus dat zit al goed. Mvg, Wazuup Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 8 juni 2006 Rapport Geplaatst: 8 juni 2006 Dat maakt volgens mij niet uit. Je moet alleen de plane net zo groot maken als het plaatje van je blueprints. Vervolgens zet je die blueprints daarop als texture, en zet je ze goed. De blueprints zijn al op schaal, dus dat zit al goed. Mvg, Wazuup Lees eens goed! Het is voor Zmodeller, dat is dus heel anders dan 3ds max. De size van je blueprints moet iig het zelfde zijn. Dus 512×512 of 256×256 zegmaar. Meer weet ik niet over Zmodeller, probeer google te zoeken. Veel succes. Reageren
TommieguN Geplaatst: 8 juni 2006 Rapport Geplaatst: 8 juni 2006 Een korte, maar juiste manier om het te doen: Open de blueprint in Paint Selecteer de meest rechtsbovenste item van de toolbox (aan de linkerkant) Probeer zo strak mogelijk de kant te selecteren Open Paint nog een keer Van de eerste Paint, knip of kopieer de kant (zijkant, voorkant etc) Plak deze in de tweede Paint Open Irfanview (http://www.irfanview.com) Selecteer openen Selecteer de kant Nog steeds in het openscherm, bekijk de dimentie's die er bij staan Maak 3/4 planes aan Plak de kanten op de planes Ik hoop dat het een beetje duidelijk was. Zoniet, zet het maar hierbij. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.